Skip to main content

Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 17 jaar en ik wil al een tijdje seks. Ik heb geen vriendin en ik ben te verlegen om te gaan fuifen. Veel van mijn vrienden hebben al seks gehad en zeggen dat er niks beters is. De laatste tijd heb ik echt een verlangen naar een meisje gekregen, maar ik heb helaas geen idee hoe ik iemand rond mijn leeftijd kan vinden die ook seks wilt en eventueel iets meer.

(Ik heb ook AHHD en autisme wat het wa moeilijker maakt voor mij om sociaal te zijn)

heeft er iemand tips of enige goeie raad?

hoi ik heb zelf ook nog geen vriendje en wil er wel echt eentje alleen ik weet niet of jongens mij leuk vinden..

sorry maar ik heb geen tips..

Bijna alle jongens hebben wel verlangens naar seks. Maar voor iedereen komt dat op een ander moment. Je komt vanzelf een keer de juiste tegen en wie weet komt het tot seks. Vaak is het grootheidswaanzin wat je vrienden zeggen.

Bijna alle jongens hebben wel verlangens naar seks. Maar voor iedereen komt dat op een ander moment. Je komt vanzelf een keer de juiste tegen en wie weet komt het tot seks. Vaak is het grootheidswaanzin wat je wat je vrienden zeggen.

I know en ik appreciër u antwoord. Maar mijn ouders hebben elkaar leren kennen op het school, mijn vrienden hun lief op een fuif of ook op het school. Maar mijn grootste schrik is dat ik niemand ga vinden omdat er geen meisjes bij mij op het school zitten en omdat zoals ik al zei ni echt ga fuifen.

je zei “Ik heb helaas geen idee hoe ik iemand rond mijn leeftijd kan vinden die ook seks wilt en eventueel iets meer.”
Je wil dus éérst seks met iemand en daarna “iets meer” dus je bedoelt pas daarna vrienden worden, praten, samen dingen doen, verliefd worden enzovoort. Dat is toch een beetje de omgekeerde gang van zaken?

Je moet niet alles geloven of na-apen wat je vrienden zeggen of doen. 

Ga naar de jeugdbeweging, jongerenvakantie, vereniging, hobbyclub, rustige fuif, … er zijn overal meisjes van je leeftijd, zelfs in de supermarkt of bij de bakker. Maar niet al die meisjes willen meteen seks. 

Ja, ik ken der wel zo een, en ik had meteen een SOA te pakken, gratis erbij. 

je zei “Ik heb helaas geen idee hoe ik iemand rond mijn leeftijd kan vinden die ook seks wilt en eventueel iets meer.”
Je wil dus éérst seks met iemand en daarna “iets meer” dus je bedoelt pas daarna vrienden worden, praten, samen dingen doen, verliefd worden enzovoort. Dat is toch een beetje de omgekeerde gang van zaken?

Ik ben nog al slecht met woorden en daardoor leg ik dingen soms raar uit.  Ik bedoelde meer da ik geen idee heb hoe ik iemand rond mijn leeftijd kan vinden die mijn vriendin wilt zijn of friends with benefits enzo.

Nog eens sorry voor de slechte uitleg en ik hoop dat dit een beetje verduidelijking brengt

Reageer