Skip to main content
Vraag

Ik zoek lekkere manieren om af te trekken?

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, 

Ik vind het geil om mezelf af te trekken maar het word een beetje saai, weet iemand een manier om lekker en geil af te trekken zonder iets van spullen te gebruiken?

Ik hoor het graag!

Doeii

8 reacties

ik vindt persoonlijk een beetje anaal altijd leuk, maar dat moet je echt fijn vinden

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 9 maart 2025
hansdetuinman schreef:

ik vindt persoonlijk een beetje anaal altijd leuk, maar dat moet je echt fijn vinden

Wat doe je dan precies?

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 9 maart 2025

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 10 maart 2025

Veel succes, ik kan je niet helpen

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 11 maart 2025

Die vraag krijgen we hier vaak dus als je ff zoekt met de zoekfunctie bovenaan dit scherm dan is jou probleem ZO opgelost, 

bijvoorbeeld 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken+saai 

of 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=manieren%20aftrekken

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 11 maart 2025

Is het al gelukt?

Forum|alt.badge.img

@Puckmeisje ik zie jou echt altijd op dit forum reageren haha, word je geil van dit soort vragen? Oprechte vraag gewoon, als je hier rondkijkt terwijl je bezig bent zou dat veel verklaren.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 12 maart 2025
Anoniem178472 schreef:

@Puckmeisje ik zie jou echt altijd op dit forum reageren haha, word je geil van dit soort vragen? Oprechte vraag gewoon, als je hier rondkijkt terwijl je bezig bent zou dat veel verklaren.

Haha nee hoor

maar bij je profiel staat zoiets als:

‘net actief’ of ‘praat aardig mee’ enzo en ik probeer gewoon de volgende status te halen hahaha (valt niet mee). En vragenlijstjes vind ik sowieso leuk 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen