Vraag

ik zoek gay vriend/seks

  • 26 February 2022
  • 2 reacties
  • 594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zou dus seks willen hebben met mij neefje als eerder gezegt in mijn topic heeft iemand een idee hoe ik hem dat kan laten doen waar begin ik

 

uitleg : mijn achterneefje is ook gay/bi alleen niet in mij geïnteresseerd denk ik .hij weet niet dat ik bi ben maar hij is wel uit de kast gekomen 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jason06 

Ik ben zelf een beetje verlegen en elke keer dat ik iets doe of gedaan heb kwam het doordat die andere jongens ermee begonnen. Ik ben eigenlijk ook altijd de jongste, want ik ben laat in het jaar jarig en heb ook een klas over geslagen. De jongens waar ik veel mee omga zijn allemaal sws 1 of 2 jaar ouder.

 

Ik weet niet goed welke tips ik je kan geven, maar ik zie wel dat als je laat zien/merken dat je het wel geil vindt, dat ze dan zelf ook steeds makkelijker hun piemel laten zien of vertellen over hoe ze aftrekken en van die dingen.

Soms merk ik ook, als mijn neefjes komen logeren, dat ze nu ik in de puberteit ben ook eerder over seksdingen beginnen en hun stijve piemel laten zien. Voor de puberteit gingen we soms ook wel eens samen douchen en dat was gewoon douchen en niks anders. Het laatste jaar krijg ik veel sneller een stijve en zij (daardoor?) ook. We hebben ook wel eens samen afgetrokken, maar nog niet elkaar. Alleen wel soms in elkaars piemel knijpen of zo of bij het stoeien of truth or dare wie het langst de piemel van die andere vast durft te houden.

Bij mij/ons begint het vaak met stoeien en als iemand niet wil dan doen we ook niet verder, dus daar moet je wel mee uitkijken. Dat iedereen het leuk blijft vinden.

Misschien kan je een keertje aan je neefje vragen of ie mee onder de douche wil als ie bij jou logeert en dan eerst gewoon douchen en als eentje van jullie een stijve krijgt kijken of jullie verder iets willen doen en elke keer een beetje verder als jullie het allebei willen?

Zo heb ik ook wel eens een vriend voor het eerst afgetrokken onder de douche. 

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, ik hoop het wel en anders vraag je nog maar dingen als je iets wilt weten van mij.

 

Gr. MickeyMouse

 

(Bericht aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9.  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

@MickeyMouse bedankt voor je verhaal ik vond het erg lekker😂 ik heb er veel alleen geloof niet dat ik  veel van deze dingen voor elkaar kan krijgen maar je verhaal was geil

Reageer