Skip to main content

ik zoek een vriendin kan iemand mij helpen

• July 21, 2026
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik zoek dus een vriendin maar ik vind het moeilijk er is well een meisje waarmee ik veel app maar zij heeft mij al een keer afgewezen en ik weet het met haar niet echt dat is optie 1 optie 2 is ik zie soms een leuk meisjes lopen en dan wil ik haar nummer of snap vragen maar hoe doe ik dit  op een manier dat het niet raar is en als iemand je snap vraagt hoe reageer je dan

alvast bedankt voor je reactie

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 21, 2026

Hiii ik zou wachten tot je een meisje vind die je echt leuk vind, want je hebt echt nog alle tijd (tenminste ik denk dat je onder de 18 bent) en misschien kan je nieuwe sporten ofz bij een sportclub proberen, daar leer je ook veel nieuwe mensen kennen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 23, 2026

Hiii ik zou wachten tot je een meisje vind die je echt leuk vind, want je hebt echt nog alle tijd (tenminste ik denk dat je onder de 18 bent) en misschien kan je nieuwe sporten ofzo bij een sportclub proberen, daar leer je ook veel nieuwe mensen kennen 

ja klopt ik vind dat meisje wel echt leuk maar ik ben ook well over haar heen voor de rest iemand tips om snap of nummer te vragen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 24, 2026

Ja snap ik maar je kan het echt wel nog een keer vragen mr gw aardig en misschien even wachten want dan denkt ze er misschien anders over, en misschien gw een gesprekje voeren en dan snap of nummer vragen als je haar aardig enz vind