Vraag

Ik zit ergens niet helemaal lekker mee

  • 29 October 2020
  • 12 reacties
  • 250 Bekeken

Badge

hoi, ik ben 14 en heb cyber seks gehad met iemand (die ik niet ken) eerst wou ik het niet maar zij deed een beetje aandringen dus ik dacht van nou dan maar 1 keertje, nou ze was ineens weg (dat boeit niet) ik weet dat het gevaarlijk kan zijn maar er is niks opgenomen ofzo dus dat zit wel prima maar het enige waar ik een beetje mee zit is: is het erg om op mijn leeftijd dat te proberen. dat zit niet helemaal lekker, het enige wat ik weet is dat ik het niet nog een keer wil doen maar het was gewoon ff uitproberen. ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden?


12 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb dit zelf gedaan en ben toen naar mijn ouders gegaanen die begrepen dit

Badge

ja, heb ik ook gedaan maar het enige wat ik wou weten is of het raar is op mijn leeftijd?

Goed dat je zelf aangeeft dat je het niet nog een keer wilt gaan proberen. Mijn mening erover: liever niet. je weet maar nooit wie achter het scherm zit en/of er opnames worden gemaakt. Mocht je toch behoeftes hebben, zorg ervoor dat je het NIET via social media doet.

Badge

ja, het was wel via Instagram maar er waren geen opnames gemaakt

Badge

en zij woont toch ook ver weg

 

 

en zij woont toch ook ver weg

 

 

ja, het was wel via Instagram maar er waren geen opnames gemaakt

ja, als je er zeker van bent dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik zou het niet weer gaan proberen.

Badge

ja, is goed maar nog steeds gewoon simpel is het erg omdat op mijn leeftijd te proberen? ik heb liever gewoon een simpel ja of nee

 

ja, is goed maar nog steeds gewoon simpel is het erg omdat op mijn leeftijd te proberen? ik heb liever gewoon een simpel ja of nee

 

Dat is moeilijk om te zeggen of het erg is op jouw leeftijd. Het verschilt bij iedereen. iemand op jouw leeftijd kan er totaal niet mee bezig zijn en nooit geprobeerd hebben, de ander heeft het juist geprobeerd en doet het vaker. Er is dus geen ja of nee antwoord op je vraag :)

 

Badge

dus eigenlijk moet ik het gewoon zelf weten?

Ja, precies! er is geen ja of nee antwoord op je vraag. Het is iets wat je zelf moet weten, als je daar behoefte aan hebt, doe je ding.

Badge

ah, oke nu voel ik me al een stuk beter dank je wel

 

geen probleem!

Reageer