Vraag

ik wordt alleen geil door pen in me

  • 2 May 2024
  • 6 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

ik wordt alleen geil als ik vinger met een dunnen pen in mn kont. Is dit gezond?


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ja ieder z’n ding toch? Zolang jij t fijn vindt werkt het en er is niks raars aan om te experimenteren 

 

Xx

Reputatie 5
Badge +3

Ik begrijp dat je daar geip van word maar ik raad het sterk af aangezien het zeer schadelijk kan zijn  als de pen een keertje open gaat ofzo. Dus doe maar niet. Miss een seks speeltje kopen of ik hoor ook wel eens dat meiden het onderkant van een (non elektrische en schone) tamden borstel of het onderkant van een schone haarborstel die je noet meer gebruikt of zo.

Reputatie 2
Badge

@ik_kan_geen_nickname_bedenken  ik doe het wel met de achterkant van mn pen, dus hij gaat niet open

Reputatie 7
Badge +6

Met experimenteren is idd niks mis, maar ben het wel eens met @ik_kan_geen_nickname_bedenken en zou hier idd mee stoppen. Een pen is niet bedoeld voor dit soort dingen en als er wat stuk gaat aan de pen of als hij vast blijft zitten kan dat echt schadelijk zijn. Je kan beter een speeltje kopen die bedoeld is voor dit soort dingen dat is veel veiliger en beter :)

Groetjesss van ItsJustMe

Reputatie 2
Badge

@ItsJustMe waar kan je dat soort speeltjes kopen? Want ik mag dat eig niet van mn moeder

Reputatie 6
Badge +3

@Roos1  op easytoys of Kruidvat dat doe ik ook en dat is discreet en staat dus niet op je bankafschriften, en daarna ophalen bij een pickup point

Reageer