Skip to main content

ik word geil van leerkracht

• June 16, 2025
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Hoi ik ben 13 j en ik word zo geil van mijn leraar maar hij is 20 - 21 maar niet ge troud en hij is gay en ik ook maar ik krijg zo stijven van hem is niet normaal als ik masturbeer denk ik aan hem ik heb hem ge vonden op Tinder en had hem ge lijkt en we zijn een match ge worden alleen weet ik niet Oeh ik het moet vertellen whant hij komt ook naar mijn huis toe om me te helpen met me huiswerk maar onder laats had hij een stijvenlul alleen ik ook van hem dus wat moet ik doen

3 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2025

ik denk dat je moet wakker worden  

leraars zijn geen 20 jaar 

op tinder kom je als je 13 jaar bent niet op 

als hij 20 is en jij 13 is het one way ticket naar de gevangenis  want het is niet wettelijk 

(en je zou ook wat aan je schrijfstijl kunnen doen) 

teddybeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Ik zou ook nog enevtjes wachten ermee tot jij ook 20 ofzo bent want eigenlijk heeft ​@Ander daar wel een punt… Maar sluit het zeker niet uit, uit jullie gwn niet in het openbaar want dat is idd niet wettelijk🙃

Wacht toch nog maar even tot jij zelf ook oud genoeg bent (18/23+) en ik wens je nog veel succes!!!

groetjes, teddybeer

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Je moet geen relaties met je leerkracht hebben, als je 13 is het denk ik niet zo goed om tonder te hebben want er zijn waarschijnlijk genoeg mensen van jouw leeftijd waar je relaties mee kan vormen 

Xx ster