Vraag

Ik word de laaste tijd opgewonden van mannen

  • 20 April 2020
  • 6 reacties
  • 489 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste tijd kwam het opeens plotseling dat ik stijven kreeg door mannen maar ik vind ze niet aantrekkelijk of iets maar krijg er wel een stijve door dit geeft me enorme stress en ik héb echt hulp nodig. Misschien tips, een verklaring of gwn omdat m'n lichaam aan het veranderen is ben trouwens 13 jaar oud.  Wat is dit, help me


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb hier geen verklaring voor. Wel Wil ik zeggen dat Ik het zelfde heb eigenlijk krijg Ik een stijven van allebei. Ik neem aan dat je op meisjes valt. Eigenlijk niks er denk ik.

Iemand help verder heb hier niet veel verstand van. 

Hoi

 

Dat je opgewonden wordt van mannen, hoeft niet te betekenen dat je op mannen valt. Hoewel er niets mis is met het vallen op mannen, zou het eenvoudigweg kunnen dat de hormonen die de puberteit met zich meebrengt, ervoor zorgen dat jij opgewonden wordt van vrijwel alles. Ik denk niet dat dit je geaardheid bepaalt. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Kan ook gewoon zijn dat het toeval is, dat het gewoon een spontane erectie is net als je een man ziet. Hoeft hiervoor niks meer te betekenen. Trouwens; als ik een jongen/ man in onderbroek zie is er ook een grote kans dat ik een erectie zal hebben, en voor zover ik weet val ik op meiden.

Groetjes

Kaas123

Ik heb een verklaring voor je: Je hoeft niet perse een jongens leuk te vinden om er een erectie van te krijgen. Ik zal gwn als je iets ouder bent  kijken en experimenteren of je nou meisje leuk vind, jongens of allebei. Maar voor nu maakt het nog helemaal niks uit.

Ik heb dit ook, is gewoon puberteit denk ik.

Maakt niet uit. Ik kijk graag gay kom ik sneller klaar, maar ben niet gay. Word alleen geil van een man of als iemand op me ligt bijv vrowu

maad ben niet op man ofz

 

mvg

 

Aapje

Reageer