Skip to main content
Vraag

ik word altijd stijf tijdens het zoenen met mijn vriendin

• August 9, 2026
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, 

Ik heb een vriendin maar ik word altijd stijf tijdens het zoenen en soms ook tijdens het knuffelen. Ik ga dan altijd een beetje met mn onderlichaam naar achteren zodat zr mn lul nirt voelt. Doen meer jongens dit?

Maar ik wil eig ook wel weer iets met haar doen. Ze wil bijvoorbeeld als ik terug ben van vakantie haar nieuwe lingeriesetje laten zien. Ia dit een goed moment en hoe zou ik het dan moeten doen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 10, 2026

Lijkt mij een hele normale reactie. Ik heb geen vriendin, maar ik heb dit wel als ik bijvoorbeeld met een meisje knuffel. 

Hoe moet je verder gaan? Ik heb er geen verstand van maar als ze haar lingeriesetje wil laten zien wil zei het denk ik ook wel. Je kunt haar vragen of ze daar verwachtingen bij heeft. 

Of als ze het setje aan heeft haar zoenen en haar borsten of billen aanraken. Als ze verder wil merk je dat aan haar lichaamstaal. Als ze het nog niet ziet zitten ook wel. Maar ehmmm…. Wel een condoom hè? 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 10, 2026

Hoi, geen zorgen maken, een erectie is niet raar tijdens een goede zoen 😉. Bij elke knuffel lijkt me wat ongemakkelijk maar zolang je het niet laat merken is het niet erg toch. Je lichaam reageert nu eenmaal op zijn eigen manier. Daar kun je niet altijd iets tegen doen. Zolang je jezelf onder controle hebt is een stijve helemaal niet erg denk ik. En wat betreft 'verder gaan' dat is ook begrijpelijk maar laat dat ook vooral van haar afhangen. Doe in ieder geval nooit iets tegen haar zin. Dan is het de beste weg. 

Veel plezier!

Groetjes liefs Tartan X