hallo ik ben faith ik ben 13 jaar en ik wil heel graag al een kind opvoeden ik wil heel graag zwanger worden maar ik heb niemand en ook geen speeltjes wat nu
groetjesss
hallo ik ben faith ik ben 13 jaar en ik wil heel graag al een kind opvoeden ik wil heel graag zwanger worden maar ik heb niemand en ook geen speeltjes wat nu
groetjesss
Hoi,
Is niet niks hoor zwanger zijn en een kind baren. Ik weet dat natuurlijk niet als jongen.
Het lijkt mij dat je graag wil zorgen voor een klein kindje, heb je geen kleine neefjes en nichtjes waar je op kan passen. Dan als je ze zat bent, als die kleine mormels vervelend gaan doen, kan je ze weer terug geven aan hun moeder. of een kitten ofzo, ook leuk. 13 jaar is wat vroeg voor kinderen. Leef nog maar een beetje dan komt het bij jou. vanzelf dan staat zomaar een goede leuke babyvader voor je neus.
Het enigste wat je nodig heb is sperma van een jongen.
(tekst aangepast door de kindertelefoon)
Maar 13 jaar is nog wel wat jong voor een baby vind ik.🤱
Ik ken ook een meisje van 12, dol op babies/kinderen en weet zeker dat ze kinderen wil!
Prima dus.
Alleen hoeft niet alles wat je wilt ook meteen nu.
Jij kunt nu geen kind opvoeden, nog niet. Komt heus wel. Je hoeft niet elk gevoel ook meteen uit te voeren.
Van speeltjes ga je zeker niet zwanger worden.
Verder: slecht idee op met 13 een kind te maken. Een kind is geen pop. Het is een mens. En die kan jij niet opvoeden, je bent zelf een kind.
Bel eens met de Kindertelefoon want dit lijkt mij heel erg fout.
Niet onaardig bedoeld hoor:
Het. Kan. Niet. Vraag elke moeder, ze zullen zeggen dat je gek bent. Als moeder moet je zoveel tijd en moeite besteden aan je kind - ook als vader. Je zit denk ik nog op school, dus dat gaat niet samen. Ook is het erg duur en vergeet niet: een kind is een mens, dat gaat niet zo 123. Officieel mag je - zie internet - bij 12+ een baby krijgen, maar je bent onder de 18 dus je ouders of de kinderrechter hebben er wat over te zeggen.
En met speeltje ga je het niet redden.
Sorry, heel veel sorry voor dit wat onaardige bericht. Ik wilde duidelijk zijn.
Echt niet doen! Ik ben ook 13 maar moet er niet aan denken! Heb je nagedacht wat er allemaal bij komt kijken buiten dat je sex moet hebben en het kindje baren? Zoek liever een leuk oppas adres, dan kun je erna gewoon naar huis en heb je geen zorgen!
je bent zelf nog een kind! dat opvoeden gaat je nooit lukken en met school je zit waarschijnlijk pas in de eerste of tweede! er komt super veel bij kijken nog effe wachten dus
Ik zie nu dat ik in mijn vorige bericht wat onaardig ben geweest, zo bedoelde ik het niet. Ik wil zeggen dat je een kind gaat baren met een leven. Maar jij hebt niet de tijd voor dat kind - lijkt me. Net als bij een plant. Je koopt een plant omdat je weet dat je zonlicht en een gieter met water hebt. Anders kan je de plant niet onderhouden. En je kan bij een kind geen tijd kopen - zoals je dat bij een gieter wel kan. Kinderen krijgen kan altijd nog, echt waar! Maar eerst moet je het zonlicht op je school en jeugd zetten, dan kan ie ooit nog wel naar een kind
Liefs en sorry
Anoniemp
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.