Vraag

Ik wil vingeren maar weet niet hoe! (meisje)

  • 5 June 2023
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoiii,

​​​​​​Ik wil graag vingeren maar ik weet nie hoe. Willen jullie voor mij reageren en dan hoe je het doet enzo en stappen opschrijven?


3 reacties

Hey vingeren of masturberen kan op verschillende manieren vingeren betekent ook niet dat je met je vingers in je kutje moet gaan de meeste meisjes komen juist klaar van met hun clitoris te spelen en niet van met hun vinger in hun kutje te zitten. Als je het nog nooit hebt gedaan zou ik gewoon beginnen met je hand in je onderbroek te steken en met je kutje te spelen als je opgewonden wordt gaat je kutje vanzelf nat worden door er mee te spelen. Je kan ook kleine beetjes plassen terwijl je dat doet veel meisjes doen dit omdat het dan veel lekkerder is ik plas zelf ook altijd kleine beetjes tijdens het vingeren meestal in mijn onderbroek omdat er dan niks nat wordt behalve je onderbroek dus kan perfect in bed . Je kan ook met je kutje op een knuffel rijden en deze als seksspeeltje gebruiken ook dan kan je een beetje plassen terwijl je dat doet en hem dan achteraf ergens verstoppen en telkens opnieuw gebruiken om dit te doen. Het kan natuurlijk ook perfect zonder plassen maar ik vind met plassen veel lekkerder. Hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes nog en geniet ervan.

Reputatie 2
Badge +4

Hoii Moppie!! Er is geen bepaalde manier of juiste manier om het te doen,  je moet zelf ontdekken wat lekker aanvoelt en beetje kijken waar het lekkere plekje zit. Dus ga vooral op onderzoek uit en dan vind je zelf wel uit welke manier het beste is voor jou om te masturberen!

 

Succes 💕 

 

Eigenlijk kan niemand voor jou beschrijven en vertellen hoe je dit moet doen, want het is iets heel persoonlijks en dat moet je zelf ontdekken. Als je gewoon begint dan kom je er vanzelf achter wat je fijn en lekker vind. 

Reageer