Vraag

Ik wil super graag buiten masturberen, tips?

  • 3 March 2022
  • 3 reacties
  • 1147 Bekeken

Badge

Ik wil super graag openbaar buiten aftrekken fappen en masturberen of hoe je het wilt noemen, heeft iemand nog tips? ik zou ook heel graag experimenteren met een vriend en samen aftrekken.


3 reacties

Je kan het altijd in de bos doen of in de steegjes 

Het hoort wel bij de puberteit 

Wees je er wel van bewust dat dit wel strafbaar is. Het valt onder dezelfde wet waar bijvoorbeeld potloodventen ook onder valt:

Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:

1°.   op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;

2°.   op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;

3°.   op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.

Artikel 239 Wetboek van Strafrecht

@Jones Wit Kaas  Je reactie is verwijderd vanwege regel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij illegale activiteiten. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne / De Kindertelefoon

Reageer