Skip to main content
Vraag

ik wil strings dragen

• December 30, 2024
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Amyyy
Forum|alt.badge.img

ik ben een meisje van 13 jaar en ik wil graag strings dragen, alleen ik weet dus niet hoe ik het aan mijn ouders moet vragen en ik durf het ook niet echt te vragen. heeft iemand tips hoe ik het kan vragen want ze gaan het sws echt raar vinden, ik draag nu trouwens gewoon boxers voor meisjes en normale onderbroeken. pls help!!

4 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • December 31, 2024

​​​​​​Hallo Amy,

Ik ben ook 13 (meisje) en draag eigenlijk zelden string al mag ik dat wel en heb ik ze ook.

Mijn mamma kwam er zelf mee omdat gewone broekjes of boxers aftekenen onder sportbroekjes. Misschien kun je dat tegen haar zeggen?

Ik draag die dus alleen als ik een strakke sportbroek aan heb, normaal vind ik gewone broekjes fijner zitten (string is echt ff wennen)

Misschien kun je er ook een keer met een vriendin over hebben en vragen of je een van haar mag proberen?

Veel succes!

Amyyy
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 31, 2024

Thx ik ga het proberen!

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 1, 2025

Vraag kleedgeld. 

Misschien niet meteen voor al je kleding maar genoeg voor af en toe een T shirt en ondergoed.   

Als je tegenwerking krijgt, gewoon blijven vragen.  Zeg bijvoorbeeld dat je het leuk vindt om samen met je moeder te kiezen hoe je eruit ziet maar dat iemand van 13 écht wel zijn eigen ondergoed/shirts/sokken kan kopen. 

Vooral op het feit dat je ouder wordt en vooral niet op dat je zó graag ondergoed wilt kopen want dan gaat ze vragen waarom. 

De enige tegenwerking die ik kan bedenken is dat moeders niet willen dat hun kinderen zelfstandig worden, en dat ze dus dingen blijven doen die ze deden toen je klein was.
Maar ze smeert (hopelijk) ook niet meer je boterhammetjes en ze brengt je ook niet meer naar school.

Amyyy
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 1, 2025

*Onnodige quote verwijderd*

@ZigsDieZigsIs Oke thx