Skip to main content
Vraag

Ik wil sex met mijn zus

• May 25, 2025
  • 4 reacties
  • 1254 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 13 jaar en ik wil graag eens dat mijn zus(15) me betrapt op aftekken dan vraagt ze mischien om te neuken maar ik ben bang dat ze nee zegt en dat ze het dan aan mijn ouders gaat vertellen wat moet ik doen?

4 reacties

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 25, 2025

Het is makkelijk gewoon niet doen, je bent misschien geil enzo maar hou het maar bij aftrekken.Kwestie van jullie familiale band normaal te houden

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 25, 2025

Hoezo zou ze nee zeggen als ze het zelf vraagt om te doen.

Fantaseer maar over andere meisjes, niet je zus.

Forum|alt.badge.img

Met alle respect ik denk niet dat seks met je zus een goed idee is, het is namelijk familie. Ik begrijp dat je geil bent. Maar Je zus! Denk ethisch na. En waarom zou ze met je willen neuken omdat ze je betrapt op aftrekken. Sorry maar ik keur dit af.

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Hoihoi,

Laat ik gelijk op mijn punt komen, het is familie. Dus zal ik het niet doen als ik jou was. Daarnaast ben je 13, dat is een erg jonge leeftijd om al seks te hebben (mijn mening) Oftewel, ik zal het niet doen omdat het dus familie van je is. Misschien kom je ooit wel iemand tegen in je leven die je echt leuk vind en ga je het wel meemaken met die persoon! Wacht op het goede moment, en ga het niet pushen. 

Groetjes!