Vraag

ik wil sex met mijn stiefzus

  • 28 June 2021
  • 4 reacties
  • 1890 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en ik vind mijn stief zus heel knap en ze heeft mooie borsten en een mooie kont en ik wil graag sex met haar maar ik weet niet of zij dat wilt en ik weet niet hoe ik het moet vragen mijn stief zus is al 19 en we zijn opzich wel close we knuffelen en geven kusjes (soms op de mond niet vaak) dus ik weet niet wat ik moet doeb


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Als ik jou was zoek je beter een vriendin . je gaat niet naar bed met familie of stief familie dat is fout dus zoek gewoon een leuk meisje

Als ik je vraag lees kan ik daaruit concluderen dat je een mooie stiefzus hebt, toch wil ik jou er op wijzen dat het volgens mij niet eens mag, desalniettemin is er niemand die je tegen kan houden en een beetje experimenteren kan geen kwaat zolang je er maar geen gewoonte van maakt.

maar ik weet niet of zij dat wilt 

Daarvoor kunnen we een redelijke gok wagen:

Ze kan met elke andere volwassene seks hebben, dus dat maakt de kans dat ze jou kiest niet super groot.
Als ze seks met jou zou hebben, dan zou ze niet alleen seks hebben met een minderjarige, wat voor haar illegaal is, maar ook met een familielid.
Dat laatste is in dit geval misschien niet verboden, maar dat betekent niet dat je familie het OK gaat vinden.

Gezien de bovenstaande feiten denk ik dat we kunnen gokken dat zij dat dus niet wilt en als ze dat zou doen, dan zou ze er waarschijnlijk niet naar handelen.

Zoals de anderen al schreven is het beter om iemand uit te zoeken rond je leeftijd die niet in je familie zit.
Masturberen is ook een makkelijke oplossing.

hoi, mooi bericht ik persoonlijk zie het probleem niet.

je stiefzus is geen familie dus moet kunnen.

wij op urk doen het met eigen familie

veel plezier

Reageer