ik wil sex met mijn buurmeisje

  • 30 March 2021
  • 8 reacties
  • 2306 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik zat vandaag uit mijn raam te kijken en toen liep mijn buurmeisje langs. En ik had haar eigenlijk nog nooit zo bekeken maar toen ik haar vandaag zag lopen zag ik dat ze een hele geile kont heeft en ik werd gelijk stijf. Nu wil ik eigenlijk een keer sex met haar. Maar omdat ik haar eigenlijk nog nooit gesproken heb weet ik niet precies hoe ik dit moet aanpakken. Tips?


8 reacties

nou, je kan niet verwachten om binnen een dag sex te hebben met je burmeisje als je haar amper kent. dus leer haar kennen logisch niet?

 

Badge

Maar hoe leg je dan contact als je elkaar nog nooit hebt gesproken?

Je moet vragen of zei ook wil.

Je moet haar vooral niet dwingen ofzo. Ik weet voor de rest niet of je haar goed kent en hoe oud jullie zijn.

Maar als je het doet, doe het wel veilig!

Reputatie 2
Badge +2

Snap vragen als je haar weer ziet, zoals @NeeDoeNiet al zegt, seks gaat als ze het zelf ook wilt wel een paar maandjes duren, er is ook een kans dat ze een vriendje heeft, dus leg eerst maar contact met haar voordat je vraagt voor seks

Reputatie 1
Badge

Begin subtiel. Ga niet meteen naar haar en vraag om haar snap ofzo. Spreek ze soms eens aan of geef haar een complimentje. Kijk ook of ze geinteresseerd is in jouw. Daarna kan je meer persoonlijke dingen beginnen vragen. Je moet zeker geduld hebben, je kan niet even op 123 haar binnen doen. Neem je tijd. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou haar eerst gewoon een beetje leren kennen dus begin met “Hoi  ik ben… hoe heet jij? Wel grappig dat we elkaar nog nooit hebben gesproken (of zo, zeg maar gewoon iets)” en dan kun je een beetje vrienden worden met haar. Als jullie elkaar goed kennen kun je het haar vragen en dat duurt denk ik nog wel een paar maanden.

Ps. Ik hoop wel dat corona tegen die tijd weg is, want het is wel een beetje een risico om seks te hebben in coronatijd. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik neem aan dat je ouder bent dan 12 en dan moet je afstand houden.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ik ben 15 en zij ook

De tips hier boven zijn wel goed, je kan ook proberen om een friends with benefits relatie te nemen

Reageer