Skip to main content
Vraag

ik wil sex hebben maar weet niet hoe mijn vriendin dat wil op latere leeftijd


Hoi ik zit met een dilemma ik wil zelf wel een kind maar mijn vriending niet echt maar ik weet niet of zij wel Sex zou willen hebben op latere leeftijd en hoe kan ik dat vragen aan haar help me even tips zijn van harte welkom ben zelf 17,5 en mijn vriending 16 dus ja dat wil ik ook weten en vraag ik ook naar jullie tips

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Ze is denk nog niet toe aan een kindje. Want het kan zeker dat het te zwaar is voor haar miss, ik zou het er met haar even over hebben als ik jouw was! Succes!

Badge

Nou het is meer dat zij bangs is voor de bevalling maar dat is ook het enige namelijk

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik snap dat dit een lastig onderwerp is. Het is echt goed dat je erover nadenkt en met je vriendin wil praten. Het belangrijkste is om eerlijk en open te zijn tegen haar en naar elkaar te luisteren. Respecteer haar grenzen en forceer niets. Jullie zijn nog jong en er is nog genoeg tijd om na te denken over kinderen en seks in de toekomst. Voor nu is het misschien beter om te focussen op jullie relatie en plezier hebben samen. Als het gesprek moeilijk is, kan het helpen om met iemand te praten die je vertrouwt, zoals een volwassene.

Reputatie 5
Badge +3

Tja als zij de pil neemt en jij een condoom op doet dan komt het wel goed denk ik, ze kan ook nog voor de zekerheid een morning after pil nemen

Reputatie 2
Badge

Tja als zij de pil neemt en jij een condoom op doet dan komt het wel goed denk ik, ze kan ook nog voor de zekerheid een morning after pil nemen

Ik zou niet voor de zekerheid een morning afterpil nemen omdat een condoom gewoon genoeg zou moet zijn en een morningafterpil hormonen kapot maakt en dit echt slecht is voor je. Vlgm is het bedoelt als je bv een condoom bent vergeten te gebruiken of als je dat niet fijn vindt

Reputatie 7
Badge +17

Je wilt echt nog geen kind. Ik neem aan dat je nog op school zit, en een kind kost veel verantwoordelijkheid. Dat heb je gewoon nog niet op deze leeftijd onder andere i.v.m school

En als ze geen seks wil moet je haar niet dwingen. Seks moet je alleen hebben als jullie dat beiden willen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

dat doen we ook maar juist ik heb het eens gevraagd aan haar en als zij zwanger word vind zij dat niet erg heeft ze nog eens een keer gezegd  en ja zij neemt de pil dus ja ok 

Badge

Anoniemxv dat weet ik ik zit nog op school ja en zij ook op de zelfde maar ik ben meer zo van het vragen en ja als het antwoord nee is dan accepteer ik dat 

Reputatie 7
Badge +17

@regenisnat ,

Je moet haar dan alsnog niet dwingen. Heb alleen seks als jullie dat beiden willen en doe iets niet als je het niet wilt 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge

Ik ben 12 en wil ook al seks. Ik denk dat die gevoelens normaal zijn. Ik zou het rustig overleggen. En er rustig over beginnen, niet zo van: wil je seks?

hoop dat je hier wat aan had!

Reageer