Vraag

ik wil sex

  • 8 August 2020
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

Badge

hallo, ik ben 13 jaar maar wil nu al sex hebben. heeft iemand ideeën voor masturberen want gwn met mn vinger begint een beetje saai te worden. of heeft iemand andere tips?


4 reacties

Seks op je 13e vind ik persoonlijk heel vroeg. Ik weet niet of je überhaupt al een vriendje hebt, zo niet is dat toch echt de eerste stap.

Qua masturberen;

Douchestraal vind ik meestal wel fijn. Je kunt ook overwegen om een sextoy te kopen. Maar je kunt ook zelf iets fixen. Een plastic boterhamzakje over een elektrische tandenborstel, en tada, hele simpele clit vibrator.

 

Groetjes

Reputatie 5
Badge +3

onnodige quote verwijderd
Je kunt het spannender maken door naar filmpjes te kijken. 

Reputatie 1
Badge

Ik masturbeer als ik alleen thuis ben door op mijn skippybal te rijden

<deel van de tekst door de Kindertelefoon verwijderd>

en als ik niet alleen thuis ben ga ik meestal fietsen en neem ik een speelbal mee en in het bos ga ik dan achterop mijn fiets de bal berijden en draag dan alleen een rokje of een kleedje om op de bal te rijden.

<deel van de tekst door de Kindertelefoon verwijderd>

Is gewoon zalig om te doen, moet je zeker ook eens proberen maar let op dat je het op een plaats doet waar men jou niet kan zien.

Reputatie 5
Badge +3

Heyy 

miss is dit een beetje raar he maar wat ik doe is dit;

Ik pak een ballen en een elektrice tandenborstel en doe die ballon over de tandenborstol ( zodat het niet vies wordt) en zet hem aan en vrijf hem over mijn clitoris ik zweer je ZOO geil en lekker zeker een aanrader!!

 Ik hoop dat ik geholpen heb xx

Reageer