Skip to main content

Ey ik wil seks ik vraag me af wie ook wilt en hoe ik zoon iemand vind joe

Ja wie niet ik heb het gisteravond nog gehad maar hier zul je niemand vinden omdat je hier geen contact mag maken


Je gaat geen seks maatjes hier vinden.

Je moet ook niet opzoek gaan naar iemand gewoon om seks te willen. Dus, gewoon wachten en uiteindelijk vind je wel iemand


Dit is geen datingsite, dus niet hier iig. Beter vind je eerst iemand die je echt leuk vindt. Seks kan dan altijd nog. Als je nu geil bent kun je beter gewoon gaan rukken of zo.


Ben je hetero?


Echt hé, als je de forumregels had gelezen had je nu sowieso geweten dat je dat hier niet mag vragen en ook niet gaat vinden… Vanwege anonimiteit laat de KT dit niet toe, dus slaat deze topic in mijn ogen nergens op.


Hoi @TikTak,

 

volgens mij stelt de TS gewoon een vraag in het algemeen en vraagt ie niet om contactgegevens en geeft die zelf ook niet, dus ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen en welke forumregel hij dan zou overtreden...ik denk dat als ie forumregels overtreden had, dat de KT dit topic na 8 dagen zeker al verwijderd had.

 

Dus @Iemand_o,

ik denk dat je op zoek moet naar een vriendje of vriendin en dan kijken of jullie samen seks willen.

Ik wil en heb ook wel seks, maar ik heb daarvoor eerst een vriendje leren kennen.

Misschien als je naar feestjes gaat of bij een hobby of een sport of andere club dat je iemand tegen komt die je leuk vindt en dan verder kijken of het iets wordt. Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen…

https://nl.wikihow.com/Aandacht-van-je-vriendje-krijgen-op-seksueel-gebied

https://nl.wikihow.com/Zorgen-dat-je-vriendin-met-je-naar-bed-wil

https://nl.wikihow.com/Bepalen-wanneer-je-voor-de-eerst-met-iemand-naar-bed-gaat

https://nl.wikihow.com/Aan-iemand-vragen-om-seks-te-hebben

 

Zelf zou ik het langzaam opbouwen, maar kijk maar eens op de linkjes en misschien heb je iets aan de tips die daar staan.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi @TikTak,

 

volgens mij stelt de TS gewoon een vraag in het algemeen en vraagt ie niet om contactgegevens en geeft die zelf ook niet, dus ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen en welke forumregel hij dan zou overtreden...ik denk dat als ie forumregels overtreden had, dat de KT dit topic na 8 dagen zeker al verwijderd had.

 

Dus @Iemand_o,

ik denk dat je op zoek moet naar een vriendje of vriendin en dan kijken of jullie samen seks willen.

Ik wil en heb ook wel seks, maar ik heb daarvoor eerst een vriendje leren kennen.

Misschien als je naar feestjes gaat of bij een hobby of een sport of andere club dat je iemand tegen komt die je leuk vindt en dan verder kijken of het iets wordt. Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen…

https://nl.wikihow.com/Aandacht-van-je-vriendje-krijgen-op-seksueel-gebied

https://nl.wikihow.com/Zorgen-dat-je-vriendin-met-je-naar-bed-wil

https://nl.wikihow.com/Bepalen-wanneer-je-voor-de-eerst-met-iemand-naar-bed-gaat

https://nl.wikihow.com/Aan-iemand-vragen-om-seks-te-hebben

 

Zelf zou ik het langzaam opbouwen, maar kijk maar eens op de linkjes en misschien heb je iets aan de tips die daar staan. En TS zegt zelf ik wil seks en wie nog meer? Dan had TS het duidelijker moeten omschrijven. Waar het mij meer om ging was dat je hier op het forum elke dag wel iets voorbij ziet komen over dat iemand seks wil,  en hoe ze dit kunnen regelen? Tja wat willen ze… dat we zeggen pluk iemand vd straat? Vandaar ook als je een vraag hebt, kijk dan eerst eens tussen de al  ruim 40.000 andere topics, zeker weten dat daar allang je antwoord tussen staat.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Het enige wat ik zeg en een aantal anderen ook, is dat je op het forum niks gaat vinden omdat het forum daar ook niet voor is bedoeld en het niet mag. 


Hoi @TikTak,

 

Het enige wat ik zeg en een aantal anderen ook, is dat je op het forum niks gaat vinden

 

op zich is er niks mis mee om te zeggen dat je op dit forum niemand gaat vinden om seks mee te hebben

 

omdat het forum daar ook niet voor is bedoeld en het niet mag. 

als je goed leest vraagt de TS dat ook helemaal niet. Hij vraagt niet "wie wil er seks met mij’. Hij schrijft alleen ‘Ik wil seks, wie wilt ook’ en dat is dus heel iets anders.

Dat jij er iets anders van maakt, kan ik niks aan doen. Het lijkt er op dat jij suggereert of er van maakt dat hij met zijn topic bedoelt dat hij seks met een ander forumlid wil en dat staat er niet en daarom lees ik dat ook nergens.

Er is volgens mij geen enkele forumregel die verbiedt om deze algemene vraag van de TS te stellen en als jij er wel eentje weet, dan ben ik er benieuwd naar en misschien kan ik er iets van leren 😉

 

Gr. MickeyMouse 🙂

@MickeyMouse 

 


@MickeyMouse We gaan off topic en dat is niet de bedoeling. 

En sorry als ik vragen lees die bij mij anders overkomen dan bij jou.


Hoi @TikTak

 

volgens mij is het niet echt off topic, want het is wel belangrijk dat iedereen begrijpt wat de vraag precies is.

Ik probeer hier alleen maar misverstanden te voorkomen. Het is gewoon een kwestie van begrijpend Nederlands lezen. Ik probeer je (en anderen waaronder de TS) alleen maar te helpen.

Vraag een second opion (mooie Nederlandse uitdrukking 😅) aan jouw docent Nederlands..

No hard feelings (nog zo'n mooie Nederlandse uitdrukking) en een fijne dag, wat zeg ik, een fijn leven.

 

Gr. MickeyMouse 🙂

@MickeyMouse

 


Hoi @TikTak

 

volgens mij is het niet echt off topic, want het is wel belangrijk dat iedereen begrijpt wat de vraag precies is.

Ik probeer hier alleen maar misverstanden te voorkomen. Het is gewoon een kwestie van begrijpend Nederlands lezen. Ik probeer je (en anderen waaronder de TS) alleen maar te helpen.

Vraag een second opion (mooie Nederlandse uitdrukking 😅) aan jouw docent Nederlands..

No hard feelings (nog zo'n mooie Nederlandse uitdrukking) en een fijne dag, wat zeg ik, een fijn leven.

 

Gr. MickeyMouse 🙂

@MickeyMouse

 

Ik denk dat het dan in dit geval een misverstand is, dat jij denkt dat ik niet goed ben in begrijpend Nederlands? Ik heb daar absoluut geen second opion voor nodig, sterker nog mijn gemiddeld voor Nederlands is een 8.7 dus zal er niet eens voor in aanmerking komen. Maar bedankt voor de tip, wellicht heeft iemand anders er iets aan…

Ja jeetje zeg, je hebt idd in je bericht 2 hele mooie uitspraken gedaan, maar weet je wel dat dit geen Nederlands is, maar Engels? Ik zeg dit alleen even om misverstanden te voorkomen hé 😀 Misschien een idee voor jou om een aantal extra lesjes Nederlands/Engels te overwegen?

Ik wens jou even goed een heel fijne dag toe!


Hoi @TikTak

 

volgens mij is het niet echt off topic, want het is wel belangrijk dat iedereen begrijpt wat de vraag precies is.

Ik probeer hier alleen maar misverstanden te voorkomen. Het is gewoon een kwestie van begrijpend Nederlands lezen. Ik probeer je (en anderen waaronder de TS) alleen maar te helpen.

Vraag een second opion (mooie Nederlandse uitdrukking 😅) aan jouw docent Nederlands..

No hard feelings (nog zo'n mooie Nederlandse uitdrukking) en een fijne dag, wat zeg ik, een fijn leven.

 

Gr. MickeyMouse 🙂

@MickeyMouse

 

Ik denk dat het dan in dit geval een misverstand is, dat jij denkt dat ik niet goed ben in begrijpend Nederlands? Ik heb daar absoluut geen second opion voor nodig, sterker nog mijn gemiddeld voor Nederlands is een 8.7 dus zal er niet eens voor in aanmerking komen. Maar bedankt voor de tip, wellicht heeft iemand anders er iets aan…

Ja jeetje zeg, je hebt idd in je bericht 2 hele mooie uitspraken gedaan, maar weet je wel dat dit geen Nederlands is, maar Engels? Ik zeg dit alleen even om misverstanden te voorkomen hé 😀 Misschien een idee voor jou om een aantal extra lesjes Nederlands/Engels te overwegen?

Ik wens jou even goed een heel fijne dag toe!

Bro kap gwn man, je kan wel één keer @MickeyMouse gelijk geven toch.

 

Hij bedoelde het gewoon goed.


Misverstanden kunnen gebeuren. Willen jullie verder focussen op de vraag die @Iemand_o stelt: Hoe kan diegene iemand ontmoeten om seks mee te hebben?

Groetjes, 

Puck, De Kindertelefoon


Reageer