ik wil seks op 13


  • Anonymous
  • 0 reacties
HY IK BEN EEN JONGE IS DIT RAAR
LAAT WETEN ALS JE DAT OOK WLT

14 reacties

HEY.

WAT PROBEER JE NOU AL DIE TIJD (alle forums) TE BEREIKEN MET HET GEBRUIK VAN CAPSLOCK?
WE ZIJN ER WEL EEN BEETJE BEU VAN.

PERSOONLIJK DENK IK, DAT JE IEMAND BENT DIE ZICH AF EN TOE VERVEELT, EN DAN HIER KOMT EN ZICHZELF PROBEERT TE ENTERTAINEN. VOOR DE REST DOE JE NIKS ANDERS DAN ZINLOZE TOPICS IN CAPSLOCK MAKEN. BEETJE KINDERACHTIG TO BE HONEST.

OOK DENK IK NIET DAT IK DE ENIGE (grammar nazi. Andere Nederlandse benaming voor iemand die veel op grammatica let) BEN DIE ZICH ONTZETTEND STOORT AAN JE SLECHTE GRAMMATICA.
IK GELOOF DAT JE ZELF WEL OUD GENOEG BENT OM DIT IN TE ZIEN.

PROBEER EENS WAT ANDERS MET JE LEVEN TE DOEN. GA NAAR Dumpert OF ZO?
Dat is niet raar iedereeen heeft dat.
Zeg ook als je het wilt of nie
Bastiaan0824,heb je t tegen mij?
Jaja
HY IK BEN EEN JONGE IS DIT RAAR
LAAT WETEN ALS JE DAT OOK WLT


Het is niet raar dat je een jongen bent.

In ieder geval is deze site geen datingsite dus iets afspreken mag niet.
Maar reageer als je het ook wil
Ik ben 12 en wil al seks is dat raar?
@thoootje ja gaat hard
Iedereen wilt seks vanaf zijn 12e/13e. maar kijk maar eens hoe je je gedraagt als je je opeens moet uitkleden voor een meisje. dan is het opeens heel eng.
Ik ben zelf ook 13 jaar en een meisje en ik wil ook al seks okal heb ik een stuk of 5 jongens afgewezen die seks met mij wouden want ik vind dat het wel een soort van specail moet zijn want tja ik wil geen one night stand ik hou t nu nog gewoon bij me seks fantasie misschien binnenkort met me "vriend" waar we t al heel lang over hebben
Ik ben zelf ook 13 jaar en een meisje en ik wil ook al seks okal heb ik een stuk of 5 jongens afgewezen die seks met mij wouden want ik vind dat het wel een soort van specail moet zijn want tja ik wil geen one night stand ik hou t nu nog gewoon bij me seks fantasie misschien binnenkort met me "vriend" waar we t al heel lang over hebben
al 5 jongens? hoe oud waren die. Ik ben pas begonnen met sex op me 14de
Hey @ikhebadvuesnodig de leeftijd verschilde de ene was 13 en de andere weer 17-16 en de meeste waren 15+
Reputatie 2
Badge

mag ik vragen hoe je iemand hebt gefikst die dat ook wilde

 

Reageer