Vraag

ik wil seks met vriend

  • 15 April 2024
  • 17 reacties
  • 738 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

Ik ben 15 jaar en wil seks met 13 Jarige vriend ik ben verliefd op hem hij ziet er zo mooi uit en ik word geil van zijn buik maar we praten nooit over seks en ik durf niet te vragen voor seks

 

Heeft iemand tips want ik wil zo graag zijn lul aanraken en pijpen

 

 


17 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hij is 13 jij 15 ga op dates enz eerst en als dat lukt probeer een beetje te zoenen en tongen en als je het lekker vind ga verder en hij ook zo niet niet en dan moet je wachten 

Badge

ik zou het gwn zeggen de meeste jongens willen op hun 13de ook al seks zoals ik😉

Badge

Heeft hij een vriendin?

Badge

wie ik? Nee nog niet

Reputatie 1
Badge

Hij is 13 jij 15 ga op dates enz eerst en als dat lukt probeer een beetje te zoenen en tongen en als je het lekker vind ga verder en hij ook zo niet niet en dan moet je wachten 

Wij hebben geen relatie ofzo wij zijn gwn vrienden ik wil graag gwn graag seks met hem

Reputatie 1
Badge

Heeft hij een vriendin?

Nee

Reputatie 5
Badge +4

Ik denk als je gelijk sex met hem wil dat hij afhaakt vraag hem eerst of hij zich al aftrekt en om het dan een keer samen te doen en daarna elkaar aftrekken dus eigenlijk de boel opbouwen 

Reputatie 1
Badge

ik zou het gwn zeggen de meeste jongens willen op hun 13de ook al seks zoals ik😉

Heb je dat al is gedaan?

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik denk als je gelijk sex met hem wil dat hij afhaakt vraag hem eerst of hij zich al aftrekt en om het dan een keer samen te doen en daarna elkaar aftrekken dus eigenlijk de boel opbouwen 

Ja maar we hebben er nooit over gepraat we zijn gwn vrienden maar ik vind hem zo mooi ik zou echt met hem seks willen maar ik weet niet hoe ik het moet vragen want ik wil hem ook niet kwijt als vriend snap je

Reputatie 5
Badge +4

Ik denk als je gelijk sex met hem wil dat hij afhaakt vraag hem eerst of hij zich al aftrekt en om het dan een keer samen te doen en daarna elkaar aftrekken dus eigenlijk de boel opbouwen 

Ja maar we hebben er nooit over gepraat we zijn gwn vrienden maar ik vind hem zo mooi ik zou echt met hem seks willen maar ik weet niet hoe ik het moet vragen want ik wil hem ook niet kwijt als vriend snap je

@Lukasss blojf eens bij elkaar logeren 

Badge

Ja blijf anders is slapen en speel dan truth or dare en maak de vragen overtijd heeter en dan kan je misschien iets doen met hem

Reputatie 1
Badge

Ja het zou kunnen maar ik weet niet dat die wilt logeren hebben we nooit gedaan en heb ook een broer die vriend is met hem

Reputatie 5
Badge +4

Vraag het hem gewoon, hoeft je broer toch niet te weten

Badge

Legale leeftijd voor seks is 14, ik weet niet of hij al snel 14 word. Ik zou even wachten want je kan daarmee in de problemen komen.

@yolo234

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar: https://www.grenswijs.be/jonger-dan-16-en-toch-al-seks#:~:text=De%20voorwaarde%20is%20altijd%20dat,aantasting%20van%20de%20seksuele%20integriteit.

daar staat onder andere dit te lezen':

 

SEKSUELE MEERDERJARIGHEID VANAF 16 JAAR

Vanaf 16 jaar ben je seksueel meerderjarig en beschik je over ‘seksueel zelfbeschikkingsrecht’. Dat betekent dat je vanaf 16 jaar voor de wet oud genoeg bent om toestemming te geven voor seksueel handelingen. Je mag dus seks hebben met iedereen ouder dan 16 jaar op voorwaarde dat jullie dit beiden willen.

Wie jonger is dan 16 kan volgens de wet geen toestemming geven tot seksuele handelingen. Wel geldt een uitzondering. Tussen de leeftijd van 14 en 16 jaar kunnen jongeren wél toestemmen met seksuele handelingen zolang het leeftijdsverschil met de andere persoon niet meer dan 3 jaar bedraagt en er geen gebruik wordt gemaakt van een gezags- of vertrouwensrelatie.

De voorwaarde is altijd dat beiden dit willen, uit vrije wil beslissen en gelijkwaardig zijn.

Seks met iemand jonger dan 16 (of 14 in geval van de uitzondering) kan altijd vervolgd worden voor verkrachting (indien volledige of gedeeltelijke penetratie) of aantasting van de seksuele integriteit. Zelfs als er toestemming werd gegeven is dit volgens de strafwet niet geldig.

De wet bestaat om kinderen en jongeren te beschermen voor seksueel misbruik door volwassenen of oudere jongeren. Niet om hen te bestraffen wanneer ze onderling experimenteren met wederzijdse toestemming.

 

Veel plezier verder op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

Badge

@yolo234 je moet zelf met hem logeren als niemand thuis is en dan ga je gewoon aftrekken en je ziet het wel of hij mee doet, zelf heb ik vorige week dit nog gedaan met mijn 14 jarige vriend)ik ben ook 14) geloof me hij wil het als je hem een beetje verleid

 

Lees vooral de reactie van@anneW

Badge

@Lukasss ik zal gewoon aftrekken, en dan kijken of hij meedoet, als hij meedoet pijp je hem, ik heb dit vorige week gedaan en ik ben ook 14, hij gaat JetBlue vinden hoor

Lees vooral de reactie van AnneW

Reageer