Beantwoord
ik wil seks met vriend
Hallo
Ik ben een jongen (gay of bi)
Ik wil graag mijn beste vriend ( ook een jongen ) mastuberen of neuken.
maar ik denk dat hij hetero is
Hij komt soms bij mij game als ik alleen thuis ben
Hebben jullie tips
Ik ben een jongen (gay of bi)
Ik wil graag mijn beste vriend ( ook een jongen ) mastuberen of neuken.
maar ik denk dat hij hetero is
Hij komt soms bij mij game als ik alleen thuis ben
Hebben jullie tips
Beste antwoord door Anonymous
Hi Cutedog
Je hoeft niet per se tegen hem te zeggen 'He ik wil seks met je', maar je kunt ook eerst een normaal gesprek voeren en die sturen naar seks. Als jullie allebei geil zijn zou je bijvoorbeeld 'doen durf of de waarheid' kunnen doen, en dan steeds meer-intieme doen's.
Let wel op dat je niks doet wat hij niet wil. Maar ik denk niet dat het een probleem is dat hij niet homo of bi is, als jullie elkaar al lang kennen, of elkaar vertrouwen zou je elkaar rukken ook als 'vriendschappelijk' kunnen bestempelen.
Bekijk origineelJe hoeft niet per se tegen hem te zeggen 'He ik wil seks met je', maar je kunt ook eerst een normaal gesprek voeren en die sturen naar seks. Als jullie allebei geil zijn zou je bijvoorbeeld 'doen durf of de waarheid' kunnen doen, en dan steeds meer-intieme doen's.
Let wel op dat je niks doet wat hij niet wil. Maar ik denk niet dat het een probleem is dat hij niet homo of bi is, als jullie elkaar al lang kennen, of elkaar vertrouwen zou je elkaar rukken ook als 'vriendschappelijk' kunnen bestempelen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.