Vraag

ik wil seks met mn zus

  • 16 August 2020
  • 6 reacties
  • 1271 Bekeken

Badge

Ik wil al heel lang seks met mn zus. We hebben al een hele hechte band maar ik denk dat hij iets te sterk is. We hebben al is een keer gezoend en we hebben elkaar ook al naakt gezien maar nu wil seks. Ze is best lekker en mooi. Maar kan iemand me helpen ik wel echt heel erg graag seks met mn zus maar weet niet hoe


6 reacties

Heyy

Beter heb je geen seks met mensen in je familiekring. Dat kan heel ongemakkelijk situaties opleveren. 

Daarnaast kan een van jullie of jullie beiden er spijt van krijgen.

Ook als jij bv probeert moves te maken naar seks toe en je zus wilt het niet kan jullie band zwaar verpest worden. 

Eigenlijk is het het risico niet waard.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +19

Niet doen

 

Incest is niet legaal onder de 18 en is nooit legaal binnen je gezin. Mar soms gebeurt het toch… niet aan te raden:

  • niet legaal
  • later waarschijnlijk  ongemakkelijke situaties
  • Stel dat ze zwanger wordt
  • Seks is ‘verslavend’
  • als je ouders jullie betrappen

ik zou het niet doen maar ik snap wel dat als je met een mooie zus samen woont en je bent in de pubertijd dat je zin hebt. Ik zou me aftrekken/seks met iemand anders hebben om incest te vermijden.

Het is voor de wet verboden & de straffen de hieraan gegeven worden niet al te min.

Er is een uitzondering als je broer of zus geen direkte bloedverwante is gelijk een stiefbroer of zus omdat dit een kind uit een ander gezin is bij geboorte echter is het toch best afteraden want je leeft ermee samen en ookal is het stieffamilie je noemt die persoon toch nog altijd je broer of zus ookal heeft deze geen direkte link met de familie 

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil al heel lang seks met mn zus. We hebben al een hele hechte band maar ik denk dat hij iets te sterk is. We hebben al is een keer gezoend en we hebben elkaar ook al naakt gezien maar nu wil seks. Ze is best lekker en mooi. Maar kan iemand me helpen ik wel echt heel erg graag seks met mn zus maar weet niet hoe

Nee

Badge

Hoi, 

Dit is echt niet slim om te doen, omdat:

-Incest

-Kans op zwangerschap bij haar

-Ongemakkelijk 

-Kan ruzie veroorzaken

-Het blijft waarschijnlijk niet bij een keer

-Als jullie ouder(s) jullie betrappen

Het is echt beter om te wachten totdat je een band krijgt met een meisje dat geen familie is.

Liefs, Ava

Reageer