Vraag

ik wil seks met mijn zusje

  • 30 March 2020
  • 35 reacties
  • 11425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik(13)  zou graag seks met mijn zusje (12)  willen hebben jullie tips om er voor te zorgen dat ik seks kan hebben met haar


35 reacties

Heee

het is officieel niet legaal seks te hebben met een familielid. Misschien zit je nu in een fase dat je het heel graag wilt, maar misschien dat je er later spijt van krijgt. 
Ik zou zelf opzoek gaan naar een ander leuk meisje die geen familie van je is. Als je haar wat beter hebt leren kennen zou je met haar naar bed kunnen als zij dat ook wilt. 

veel succes!

 
 

als ik het echt graag zou willen hoe moet ik het doen

Ik zou het echt niet doen. Ik zou eerst gewoon opzoek gaan naar een ander meisje. Het is illegaal en ik denk niet dat je zusje en je ouders zich er fijn bij voelen. 

Doe waar je zin in hebt! Ik zou er subtiel over beginnen en kijken wat haar reactie is, hier uit kan je dan afleiden of ze dat zou willen of niet.


ik ga er is. Rustig over beginnen heb je nog tups

Ja, wees niet teleurgesteld als ze niet wil. Dit is een situatie die niet vaak voorkomt. 

Je kan samen een romantische film kijken en met haar in zetel liggen en steeds dichter naar haar toe schuiven en kijken hoe ze reageert.

ze houdt juist niet van films ofzo

Reputatie 4
Badge +3

Luister dit moet je NIET DOEN, dit is illegaal en mensen die zeggen doe het gewoon, niet naar luisteren. Ze is je eigen bloed, hoe graag je het ook wilt. Ze is je eigen bloed je zusje. Je gaat hier spijt van krijgen. Ik wil hier niemand mee kwetsen maar ik kan hier echt heel boos om worden. Ook de “tips” die mensen geven hoe haal je het in je hoofd. Ik wil alleen mijn agressie laten merken. Ik wil niemand persoonlijk aanvallen of aanvallen in het algemeen. Dit mag niet volgens de wet, dit is volledig illegaal, dit is vies want het is je zusje en het is je eigen bloed. 
 

Ik ga het deze week waarschijnlijk doen

Reputatie 2
Badge +2

Hey 

Ben je ziek in je hoofd of zo zoiets doe ke niet bij je eigen familie zoek een partner en na een tijdje kan je dan met je partner naar bed maar blijf in godsnaam van je zusje af want dit is strafbaar

Reputatie 2
Badge

Vriend. 

Wat je doet is strafbaar en jullie zijn beide minderjarig

Als je zusje straks 18 is kan ze aangifte doen en dan mag jij 5 jaar de cel in.

NIET DOEN DUS

Reputatie 4
Badge +3

Ik ga het deze week waarschijnlijk doen

Je maakt een grote fout, en ik waarschuw je, dit is niet goed en dit gaat tegen alles in. Je kan dat niet maken, ook al zou je zusje het misschien toch willen. Misschien doet ze het straks wel uit een gevoel van onmacht. Wil je dat trouwens echt? Ontmaagd worden door je eigen zusje? Gadverdamme vies. Raak je zusje niet aan en wees verstandig. Zoek een echte vriendin en ga daarmee naar bed, niet je zusje. Ik kan alleen maar boos worden hierom, en ik neem aan verstandige mensen ook. Ik wil NIET dat JIJ hier op reageert, want ik wil niet met iemand praten die dat soort dingen wilt doen met zijn zusje. Ik hoop dat je daar wel begrip voor hebt. 

doei Maks,

luister vriend, dat jij het niet oke vind is jou probleem, je ziet dat deze jongen het heel graag wilt, laat hem dan ook lekker zijn ding doen

Hoi, ik ben 15 en mijn zusje is 12. Wij doen ook dingen samen. Niet echt seks maar wel elkaar bekijken en aanraken. We vinden het beide leuk. 1 keer heb ik even haar kut gelikt. Ze kon dit niet zien omdat we altijd een kussen op onze borst hebben liggen als de een de andere bekijkt en voelt. 

Bedenk even hoe dit zich kan uit spelen 

Je maakt een move, zij zegt nee en schrikt hier heel erg van (zoals waarschijnlijk elk zusje zou doen)

Ze vertelt het aan je ouders. 

Jou ouders schrikken hier ook heel erg van. 

Er komen consequenties, mogelijk kunnen ze zeggen dat je naar terapie moet. Of in deze corona tijd, dat je nooit meer alleen thuis mag zijn met je zusje.

Word je nu afgewezen door een ander meisje. Oke dan is het daarna klaar, misschien zie je haar nog op school. Maar dat is het. 

Dit is je zusje. Als het zich afspeelt op de manier die ik hier boven beschrijf. Dan zit je daar nog je HELE LEVEN aan vast.

Je zusje is familie. Daar kom je niet zomaar van af

Mijn persoonlijke advies is, wacht tot je wat ouder bent. Hou het voor nu voor jezelf, hou het als fantasie. En ga ZEKER je zus nergens toe dwingen.

XxHieke

En luister niet naar de antwoorden die je graag wil horen. Luister naar de antwoorden die je helpen. 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi!

OMG, dat doe je toch niet bij je zus?! Gap ik weet niet of je het al hebt gedaan met je zusje maar dit is niet normaal. Als ze zusje dit niet wilt (hoop ik) kan ze naar je ouders gaan. Jouw ouders kunnen jouw dan meesleuren naar een kliniek.  Als ze je niet klikt kan ze op haar 18 naar de politie voor aangifte voor aanranding of zelfs verkrachting. Wees blij dat je niet in Amerika woont, dan kan je levenslang gevangenis krijgen. Luister niet naar @Denaam en naar @bobbaas, zulke antwoorden kunnen ze niet zeggen. Ik weet niet wat de kindertelefoon hiervan vind, dat wil ik wel heel erg graag weten. Ik hoop zo erg dat je NIET die domme fout maakt, je raakt dan echt in de problemen. 
 

SecretGirl

Hee,

Ik weet niet helemaal of dit een normale gedachtegang is op jouw leeftijd, maar je moet het zeker NIET doen. Bedenk je even wat de gevolgen allemaal kunnen zijn. Deze situatie zal jouw en je familie alleen maar narigheid bezorgen. Natuurlijk is de gedachte voor je ouders alleen al ondraaglijk, maar voor je zusje al helemaal. Het lijkt me namelijk sterk dat zij ook zo enthousiast is als jij. En daarbij zijn de consequenties vooral voor jezelf. JIJ zal bekend staan als 'de jongen die seks had met zijn zusje'. Later in je leven kan je daar nog serieuze problemen mee krijgen. Het is lastig uit te leggen aan een toekomstig potentieel vriendje/vriendinnetje dat je een seksuele relatie met je zusje hebt gehad. Verder kan de band tussen jouw en de rest van je gezin volledig verwoest worden. 

Die paar minuten (waarschijnlijk) geven je uiteindelijk meer ellende dan genot. Denk daar maar eens over na.

.

🤢🤮

Reputatie 6
Badge +3

@SecretGirl2006 

We begrijpen uit je reactie dat je graag wilt weten wat De Kindertelefoon van deze situatie vindt. Het forum van De Kindertelefoon is een plek waar jongeren van 13 tot en met 18 jaar elkaar kunnen informeren, adviseren en ondersteunen over allerlei onderwerpen. Jongeren kunnen van elkaar horen hoe zij tegen situaties aan kijken. De Kindertelefoon reageert om die reden dan ook niet inhoudelijk op topics of reacties. Alleen wanneer de forumregels overtreden worden, kan dit een reden zijn om inhoudelijk te reageren. Wij kunnen ons goed voorstellen dat topics twijfels of vragen bij je oproepen en dat je daar over in gesprek wilt gaan. In dat soort gevallen willen je zeker uitnodigen om te bellen (0800-0432) of te chatten met De Kindertelefoon.

Groetjes,

Carolien

Reputatie 4
Badge +3

luister vriend, dat jij het niet oke vind is jou probleem, je ziet dat deze jongen het heel graag wilt, laat hem dan ook lekker zijn ding doen

Doe eens even normaal. Het is zijn eigen zusje. Hoe oud ben je als ik het mag vragen je moet nog veel leren. Ik hoop dat je snapt dat jij volledig fout zit. Ik wil ook veel dingen heel graag, maar niet ales wat ik wil kan ik doen. Hetzelfde bij deze jongen. 

incest is wincest

SIKE

Niet doen, echt niet, dit zou zelf geen discussie mogen zijn , het moest gestopt zijn met ‘niet doen’.

Reputatie 4
Badge +3

Precies jij snapt het

Ja, wees niet teleurgesteld als ze niet wil. Dit is een situatie die niet vaak voorkomt. 

Je kan samen een romantische film kijken en met haar in zetel liggen en steeds dichter naar haar toe schuiven en kijken hoe ze reageert.

Bro ik denk dat je vergeet dat ze 12 en 13 zijn, wat zit jij hier relatie advies over tegeven.

Incest is verkeerd en illigaal. Niet doen klaar..

Vreemd dat mensen hier serieus over discuseren. Je zou verwachten dat je je zus biologisch onaantrekkelijk vind. Je kan je zus best knap vinden maar het daar bij laten. Ergens is een van de meest basale regels van biologie in jouw kop om gedraaid. Ik kan eigenlijk dit niet serieus nemen en ik heb een vermoeden dat dit een troll is.

Reageer