Ik wil seks met mijn vriendje, maar hoe?

  • 8 April 2018
  • 3 reacties
  • 1705 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooii, ik heb al een hele lange tijd een vriendje. Hij is 15 en ik ben 14 jaar en ik wil een stapje verder gaan in onze relatie. En ik probeer hem op een 'flowachtige' manier mee te brengen in het feit dat hij dan seks heeft met mij. Maar hij is echt heel serieus gewoon. Hij is sinds afgelopen donderdag ook klassenvertegenwoordiger geworden dus hij moet vaak gesprekken voeren met docenten, afdelingsleiders en onze mentor. Waardoor hij al echt minder tijd heeft voor me denk ik. En hij dtaat in een positie waar hij 'net als een docent is' maar dan geen les geeft, maar wel mensen mag schorsen enzo. Ik heb het er gister wel met hem over gehad en hij vind het prima (we zijn er beiden klaar voor, en we zijn jong maar dat maakt voor ons niet uit) alleen vanochtend deed hij echt kortaf en hij wou niet met mij Facetimen en vandaag is hij heel de dag al boos ofzo..

Kunnen jullie misschien tips geven hoe ik hem toch zover kan krijgen om seks te hebben met hem..

3 reacties

hoi sshaynishaa

Eerst en vooral welkom op het forum ?

Ik zou hem niet forceren maar misschien een beetje verleiden kijken wat hij doet als je na het kussen verder probeert te gaan als je denkt dat hij meer wilt kan je verder gaan en anders geef je hem gewoon nog even tijd

Hoop dat je hier iets aan hebt
Groetjes gewooneennaam8
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt hem niet dwingen seks met je te hebben en ik raad je aan ook geen poging te wagen.
Daarnaast is dat helemaal niet nodig. Jullie hebben het er over gehad (heel goed) en hij geeft aan dat hij het wilt.
Ik snap niet wat dan het probleem is. Als hij een keer boos is betekent dat niet dat hij opeens geen seks meer met je zou willen hebben. Klassenvertegenwoordiger zijn heeft daar ook geen moer mee te maken. Minder tijd hebben voor iemand heeft ook geen invloed op seks hebben. Ja, misschien heb je minder mogelijkheden om een afspraakje te plannen, maar dat betekent niet dat jullie geen seks kunnen hebben op een van de (misschien wat mindere) afspraakjes.

Als jullie het beide echt willen en jullie zijn samen op je kamer, dan komt het echt wel vanzelf. Misschien moet je even wat initiatief nemen. Mocht hij daarop dan niet positief reageren, zul je dat toch moeten respecteren. Hoe moeilijk dat ook kan zijn. Hem dwingen tot iets wat hij niet wilt, en zeker als dat de eerste keer seks is, kan eigenlijk alleen maar slecht aflopen.
kijk je kan hem natuurlijk niet dwingen
wat ik zou doen is:
als jullie eens alleen op de slaapkamer zijn
zou ik hem langzaam kussen en dan langzaam zijn kleding uitdoen (begin bij zijn shirt)
en dan ga je zijn buik kussen enzo
maar dat zou ik doen.
maar hij is er ook klaar voor dus dat zou ik proberen
en het fijt dat hij kortaf is, messhien heeft hij een slchte dag (is hij met het verkeerde been uit bed gestapt)
dat hebben mensen met een sirieuse baan wel vaker
maar ik zou je aanraden om het rustig te doen
en langzaam zijn kleding uit te doen enzo
maar de keuze licht bij jou...
veel succes groetjes James

Reageer