Skip to main content

Ik ben al een tijdje verliefd op mijn stiefzus en ze weet dit ook maar ik wil al een tijdje seks hebben met haar we kunnen goed met elkaar babbelen maar hoe vraag ik dit we zijn 12 en 13 maar ik weet het niet 100% dat ik verliefd ben op haar

Heyy @Anoniempje 123.

Seks met je stiefzus hebben is een idee die je echt uit je hoofd moet zetten dus vraag dit maar niet aan haar. Het is familie van je en als je ouders erachter komen gaat dat wel voor een ongemakkelijke situatie zorgen. Ook kan het jullie band echt beschadigen en dat wil je natuurlijk ook niet.

Het is prima dat je van je stiefzus houdt, maar een (seksuele) relatie met haar aangaan is niet goed dus probeer die verliefdheid te vergeten hoe lastig dat ook is. Je bent ook nog erg jong en je komt vroeg of laat vast iemand anders tegen waar je misschien wel verder mee kan gaan.

Groetjess, ItsJustMe <3


Maar het is ingewikkeld we zijn niet zussen van bloed mijn vader zie ik niet meer en mijn moeder is overleden ik woon samen met mijn pleegouders 


Ook al is het geen bloed, dan nog moet je het niet doen vanwege de redenen die @ItsJustMe al gaf.

Zet het nou maar gewoon uit je hoofd.


Maar het is ingewikkeld we zijn niet zussen van bloed mijn vader zie ik niet meer en mijn moeder is overleden ik woon samen met mijn pleegouders 

het is echt geen goed idee je bent veelstejong en wat nou als ze zwanger word dan word je meteen uit het huis gezet


Dit is sowieso gewn goed idee, het is je pleegzus.. Je bent ook best jong en ik denk niet dat je zus nu al bezig is met seks, dus om je *zus* te vragen om seks te hebben is niet echt een goed plan. :)


Beetje vreemde reacties... ik bedoel je bent niks van elkaar. Stel jullie zaten bij elkaar in de klas en jullie hadden verkering gehad? En jou vader of moeder zou dan een relatie krijgen met haar vader of moeder? Dan zit je met hetzelfde probleem toch? Dan mag het ineens wel? 

 

Zolang je niet dezelfde bloed in je hebt, moet het kunnen. En zwanger ben je niet zomaar, want daar heb je condooms en pillen voor.

 

Zoek eerst uit of je haar leuk vind en ga eventueel op een date met haar. Doe leuke dingen en zeg dan tegen haar dat je haar leuk vindt.

 

Succes en groetjes!

 


Niet naar die andere luisteren je leeft maar een keer gewoon proberen 


Beetje vreemde reacties... ik bedoel je bent niks van elkaar. Stel jullie zaten bij elkaar in de klas en jullie hadden verkering gehad? En jou vader of moeder zou dan een relatie krijgen met haar vader of moeder? Dan zit je met hetzelfde probleem toch? Dan mag het ineens wel? 

Sorry, maar de reacties zijn heel begrijpelijk. De band die jij met een klasgenoot hebt waarmee je verkering wilt, is een stuk anders dan de dynamiek die je hebt als je bij elkaar thuis woont (broer-zus relatie,). In dit geval zou je al gevoelens voor elkaar hebben zonder dat jullie “familie” zijn, dat is iets heel anders, dan dat je gevoelens krijgt voor iemand die voor jouw als broer/zus hoort aan te voelen. 

Zolang je niet dezelfde bloed in je hebt, moet het kunnen. En zwanger ben je niet zomaar, want daar heb je condooms en pillen voor.

zoals ik al zei; de dynamiek is nogsteeds broer-zus. Of jullie dan hetzelfde bloed hebben, maakt niet uit, het blijft je broer/zus. 

Zoek eerst uit of je haar leuk vind en ga eventueel op een date met haar. Doe leuke dingen en zeg dan tegen haar dat je haar leuk vindt.

Ze zijn ook nog pas 12/13, ik zou nog wachten met seks überhaupt op die leeftijd, aangezien het niet zomaar iets is.

 

xx

 


We zijn allebei meisjes


In dat geval bedoel ik broer-zus ook als zus-zus. Het veranderd niks


Niet naar die andere luisteren je leeft maar een keer gewoon proberen 

Dus volgens jou mag ik ook een oude dame van de trap duwen omdat ik maar 1 keer leef? Denk beter na voor dat je iets zegt, want in dit geval is het niet oké om seks te hebben.


het is niet omdat je goe met elkaar kunt babbelen dat je verliefd bent en ook niet dat jullie alletwee seks moeten of willen hebben 

en het gaat er ni om dat je echt zus of stief zus bent: de relatie is te dichtbij - jullie moeten nog 50 jaar als familie met mekaar verder en vroeg of laat komt dat seksgedoe jaren later op een feestje toch eens tersprake van weetjenogwel jij deed seks met mij toen ik 13 was, tjakka: weg sfeer 


Reageer