Skip to main content
Vraag

ik wil seks met meiden uit me klas

• March 9, 2025
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

SnelleTaco
Forum|alt.badge.img

Hoi hoi,

Ik ben 15 (bijna 16) en zit nu in de vierde. In mijn klas zitten ook een aantal meiden die wel echt lekker zijn. Ze hebben een lekkere kont en grote tieten. Ze zijn ook echt stout en hebben dus ook veel contact met andere jongens. Het zijn echt van die meiden die vooral graag seks willen (dat merk je echt duidelijk). Ze zijn sowieso al lang ontmaagd en hebben wel vaker seks met jongens. Ik trek ook vaak af op fotos van hun maar ze weten dat natuurlijk niet. Maar ik denk je dat ze wel eens seks met mij zouden willen ook al is het maar 1 keer? Ik bedoel mijn pik is 17 cm wat al best aantrekkelijk is en laatst maakte 1 van de meiden allemaal sexy bewegingen naar me toen ik ze buiten tegen kwam (tong uitsteken, benen wijd, etc.) maar ik liep door. Toch denk ik dat ik had moeten vragen wat ze wilde want ik wil wel graag een keer seks en wie weet was dat mn kans.

maar zou het normaal zijn om het gewoon een keer aan ze te vragen? Ik denk zelf dat ze 1 keer seks niet erg vinden namelijk. Hoe denken jullie erover? 

-S

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2025

onnodige quote verwijderd 

Je zou op snapchat gewoon veel sturen met haar en dan wat meer naar seksuele dingen vragen zoals heb je het al eens gedaan en vragen met wie zei het allemaal zou doen en zo zou het kunnen lukken

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 12, 2025

Praat gewoon met ze dan krijg zelf een leuke vriendin waar leuke dingen mee kan doen