Skip to main content

Hey

Ik wil dus seks met me vriendin maar zij wil dat pas op haar 21ste we zijn nu 13 maar ik heb dus ookal met haar daarover gepraat en ik heb nog niet gezegt dat ik het nu wil want dat vind ik een beetje raar maar wat zou ik nu doen?

Je hoeft toch niet meteen “echte sex” te hebben, jullie kunnen toch ook gaan vrijen, dus wat voelen aan elkaar enz. 


ik denk dat je haar grenzen moet respecteren en als jullie hierover niet op een lijn zitten is het misschien beter als jullie niet samen zijn


@anoniempjemeteenvraag 


zij is oprecht de liefde van me leven


Heyy,

Als ze de liefde van je leven is zal je haar grenzen ook met alle liefde respecteren. Ze is nu nog niet toe aan seks en daar is niks aan te doen en dat moet je respecteren. Jullie zijn ook nog erg jong en het moment dat zij er aan toe is om verder te gaan komt vroeg of laat wel!

Groetjess van ItsJustMe :)


Hey, ik ben het eens met @ItsJustMe. Laat haar beslissen wanneer ze iets wil, en je hebt nog tijd. Ik ben ook 13 en ik heb ook verkering. We zoenen wel en elkaar aanraken is fijn enzo maar seks komt later wel eens. Komt wel goed 😉 ik denk dat dat pas leuk is als je er allebei zin in hebt en klaar voor bent. 

Liefs Tover xxx


Heyy,

Als ze de liefde van je leven is zal je haar grenzen ook met alle liefde respecteren. Ze is nu nog niet toe aan seks en daar is niks aan te doen en dat moet je respecteren. Jullie zijn ook nog erg jong en het moment dat zij er aan toe is om verder te gaan komt vroeg of laat wel!

Groetjess van ItsJustMe :)

Maar wie heeft gezegd dat ik dat niet doe ik zeg alleen dat ik het jammer vind zeg niet dat ik het niet respecteer


@je hoeft mn naam niet Sorry als mijn reactie rottig overkwam mijn reactie was namelijk niet aanvallend naar jou bedoeld ofzo hoor!😬

Ik snap echt wel dat je haar grenzen respecteerd en bedoelde niks negatief!❤️

Groetjess van ItsJustMe :)


Sorry dat ik beetje agressief over kwam het beetje een kut dag


Gewoon nog even wachten. Je bent nog maar 13. Jullie zouden kunnen beginnen met zoenen, voelen en strelen en misschien kan ze jou aftrekken en jij haar vingeren. Als jullie dat een paar keer gedaan hebben dan kan je de volgende stap nemen


Reageer