Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom
ik heb ook met een vriend van mij gedaan anaal en het is een aanradertje ik zou het gewoon doen
twaalf is erg jong maar het gaat er om wat jij vind en je vriendin wil zo ja als je het doet en ze is zwanger hoe ga je dat dan vertellen aan je ouders en haar ouder voor jou dan je schoonouders zie het maar niet als samen een appelgebakje eten want zo gaat niet . het bespreek het anders met de kindertelfoon samen met je vriendin
Ik ben 12 jr en heb nog geen vriendin Wat ik wel leuk vind dat je het hier op durft te vragen Of het wel een goed idee is Je had gewoon seks kunnen En er niet eens over na gedacht hebben
Update ik ben nu 13 mijn vriendin heeft nog grotere bolle dingen en mijn geilheid heeft me verslagen ik had wel een condoom op gelukkig
ik zou het doen als je ouders niet thuis zijn maar op je twaalfde al sex hebben is net iets te vroeg zelf ben ik 14 en ik vindt dit nog een te jonge leeftijd om sex te hebben ik vindt 17 een minimale leeftijd want dat zijn de hersenen meer ontwikkeld en dan kun je nog je gedachten veranderen of je het een goed idee vindt of niet
Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!
Hoezo ‘veel te jong’? Ze zijn er duidelijk klaar voor en ik zou het gewoon doen, natuurlijk wel veilig. Maar aan seks / zoenen zit geen leeftijd en je bent pas oud genoeg als je er echt klaar voor bent, dat zijn ze. :)
idd doe wat je moet doen ze zorg er ook voor de het veilig is dat als er iets mis loopt ...
Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!
Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom
Ik zou zeggen dat als je er klaar voor bent dat je misschien eerst er over zou moeten praten ofzo. Ik denk dat opzich 13 inderdaad wel jong is maar het verschilt ook wel met je mental leeftijd een soort van
Groet,
Lise
xxx
hey Twan
12 is inderdaad nog erg jong en je hoeft niet tot je achtiende te wachten volgens mij mag het officieel vanaf 15 maar daar komen nog andere dingen bij kijken ik zou dus nog een paar jaartjes wachten want dan is je lichaam er ook klaar voor anders kan het pijnlijk zijn of inderdaad op een zwangerschap eindigen
,groetjes iemand anders
Ik zeg gaa er voor
Hi man,
Ik snap dat je heel graag met haar seks wil en zij wil dat ook met jou! Ik zou zeggen doe het als je wat groter en ouder ben zoals
tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm off-topic gaan. Voor een eigen, nieuwe vraag kun je een eigen topic aanmaken.
Eigen keuze zorg gewoon dat je het veilig. Hoe?
https://sense.info/nl/soas/soas-voorkomen/veilig-vrijen
Gwn logeren, misschien samen douchen en kan ook 's nachts
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.