Vraag

Ik wil seks maar kan dat op mijn leeftijd?

  • 29 December 2022
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

Badge

De laatste tijd krijg in zo een raar gevoel in mijn k n buik van jongens in mijn klas die hysterisch kreunen, ook al is het "cringe" voor sommige mensen vind ik het fijn.

Ik zag ook laatst een tiktok waarin ze zeiden "zoek hentai op" ik deed dat en ik zag grote anime vrouwen met de grootste tieten en kont die geforceerd word om klaar te komen (ze werd geforceerd door een anime man met een grote lul) het geeft mij een raar gevoel, de laatste tijd vind ik het ook fijn om mijn vagina te strelen terwijl ik hentai kijk, soms kreun ik dan ook zoals de jongens van m'n klas.

Maar mijn punt is ik wil seks maar kan dat op mijn leeftijd? (ben nog niet ongesteld)


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyyy Anne Fleurtje, ik weet niet hoe oud je bent. Mr  als je denkt dat je daar te jong voor bent of der niemand bij hebt om het mee te doen kan je ook gwn een seks speeltje kopen of iets anders gebruiken. 

ps doe het als je alleen thuis bent dan kan je ook kreunen en alles.

als je nou heel lekker bezig bent kan er ook wat water uit komen dus als je het doet zou ik ff een handdoek ofz eronder leggen

Reputatie 7
Badge +17

Hentai is best ‘cringe’ idd maar ook wel nice. Ik trek me er ook wel eens op af.😄

En idd, als je zelf nog twijfelt of je oud genoeg bent voor seks kun je beter nog even wachten.

Badge

Jo @AnFanno12  ik ben 12, maar ik heb dit eerder geprobeerd (eerste keer) alleen er kwam weinig water uit, (bij mij was het geel en wit is dat normaal)

Reageer