Skip to main content
Vraag

ik wil seks maar ben te jong

• 20 januari 2025
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ben ik weer :) ik ben inmiddels 12 en wil heel graag een seks gevoel krijgen maar weet niet met wat een speeltje ben ik te jong maar wil wel heel graag voelen heeft iemand iets wat  thuis kan liggen en ik kan gebruiken als meisje 

Ps: alsjeblieft geen rare dingen zoals een elektrische tandenborstel 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum, maar ik had precies hetzelfde probleem, ik heb toen verschillende dingen geprobeerd en uit eindelijk vond ik de douchekop heel fijn als ik die op de hardste straal zette.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, groetjes hoi_123

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 21 januari 2025

Hii bedankt voor je antwoord!! Kan je misschien uitleggen hoe je dat doet doe je de hardste straal richting je vagina of iets anders?!

Deobus is ook geil, of handvat van een kam 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 22 januari 2025

Hii bedankt voor je antwoord!! Kan je misschien uitleggen hoe je dat doet doe je de hardste straal richting je vagina of iets anders?!

Ja, inderdaad. Ik doe het altijd eerst een beetje over mijn hele lichaam en dan daarna naar mijn vagina

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 23 januari 2025
Worstenbroodje12 schreef:

Deobus is ook geil, of handvat van een kam 

Dankje voor je antwoord

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen