Skip to main content

Hallo, hier een jongen van 13 jaar. Ik wil nu al sex maar heb geen vriendin. Ik heb al afgetrokken  maar nu doe ik het niet echt meer, Nu wil ik het echt doen maar weet er iemand hoe ik er mee moet omgaan? 

@Anoniem34567 

Meeste jongens op onze leeftijd krijgen die gevoelens.. maar heb geduld. Ontdek eerst je zelf en krijg een vriendin waar het goed mee klikt. Ontmaagd worden is wel speciaal iets (vind ik dan) Word zeker niet opdringerig!!

Hey! Ik ben het helemaal eens met @Ikbenanoniem_mei2024 . Ik ken het gevoel ook wel, maar ik heb ook al een tijdje verkering en we zoenen graag en ook elkaar aanraken, lief knuffelen enzo maar verder gaan is nog  veel te vroeg en dat vind zij ook. Er zit weinig anders op dan je gevoel en aandrang letterlijk te lijf te gaan en toch maar te masturberen.  Ik vind dat hyperactieve  seksuele gevoel ook wel lastig hoor dus ik snap je wel. Maar het hoort bij onze leeftijd en geef er dus maar gewoon aan toe door jezelf te "doen". Echt seks komt later wel. Je lijf wil van alles maar het koppie moet de baas blijven 😉 ik weet er zelf ook van. 

Liefs, Tover xxx

En Ohja P.S. als het om dit soort dingen gaat, ook eens met @Ikbenanoniem_mei2024 . Een tip:  Voor als je een vriendin hebt straks.  Laat je meisje beslissen wat er mag en kan op dit gebied!  Hoe ver je mag gaan enzo  Zij is de 'baas' ☺️😍

Reageer