Vraag

ik wil seks hebben

  • 12 July 2022
  • 9 reacties
  • 363 Bekeken

Badge

*aangepast door de Kindertelefoon

Ik ben s, ik ben 16 jaar en ik wil is een keer seks hebben. masturberen wordt heel erg saai heeft iemand tips?


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ben den meisje en ik heb hetzelfde alleen ik heb al een paar keer seks gehad met mn ex dus nu niemeer

Badge

ik ben een jongen en heb precies hetzelfde probleem😒

Badge

ik ben een jongen en heb precies hetzelfde probleem😒

😓

Reputatie 2
Badge +3

Ik zit hier ook met dat probleem echt naar

Reputatie 3
Badge +2

Ik ook… Het feit dat ik nu met elk meisje wel seks wil hebben betekent voor mij al dat ik het al te graag wil. Het liefst heb ik ook niet dat ik zegmaar zo geil ben.. Hoop dat het ooit weg gaat

 

Badge +1

Waarschijnlijk ben je zo mooi en knap dat geen enkele meisjes met je het wilt doen

Badge

Heyy ik heb precies hetzelfde…. Sinds het uit is met me ex heb ik ook geen seks meer😓en ben echt vaak geil alleen durf gewoon niet snel met iemand seks te hebben terwijl ik wel eens de kans heb gekregen

Reputatie 2
Badge +3

Als je er niet fijn bij voelde heb je toch een goede keuze gemaakt. En anders zijn er genoeg andere kansen

Badge

Heyy, als je toe bent aan seks kan je proberen om een partner te vinden. Alleen je moet goed onthouden dat je niet verplicht bent om ontmaagd te worden of seks te hebben, dat is alleen iets wanneer je het echt wilt. Misschien moet je er ook niet te veel op focussen er komt vanzelf wel een jongen en een moment dat het gaat gebeuren.

veel liefs,

van mij 

Reageer