Vraag

ik wil seks

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

ik wil seks met een meisje maar ik heb geen vriendin ik ben 15 trouwens weet iemand hoe je iemand moet vinden of waar die seks wilt


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey, 

 

ben je al ontmaagd? Zo niet zou ik wachten tot je een vriendinnetje krijgt, anders krijg je later spijt ervan dat je het zomaar met de eerste en beste meid hebt gedaan PUUR omdat je geil was. 
 

heb je geen crush ofzo? Of een meisje waarmee je close genoeg bent om te experimenteren

Hey, 

 

ben je al ontmaagd? Zo niet zou ik wachten tot je een vriendinnetje krijgt, anders krijg je later spijt ervan dat je het zomaar met de eerste en beste meid hebt gedaan PUUR omdat je geil was. 
 

heb je geen crush ofzo? Of een meisje waarmee je close genoeg bent om te experimenteren

nee 

Reputatie 6
Badge +3

Hey, 

 

ben je al ontmaagd? Zo niet zou ik wachten tot je een vriendinnetje krijgt, anders krijg je later spijt ervan dat je het zomaar met de eerste en beste meid hebt gedaan PUUR omdat je geil was. 
 

heb je geen crush ofzo? Of een meisje waarmee je close genoeg bent om te experimenteren

nee 

Oké, neem het wel rustig aan, je hoeft niet gelijk seks te hebben. Ben je wel ontgroend? Daar zou ik eerst is mee starten.

Reageer