Vraag

ik wil seks

  • 23 June 2023
  • 5 reacties
  • 414 Bekeken

Badge

Ik ben 12 maar ik hou van seks sinds ik 12 ben ik kwam er pas achter wat het was toen ik 8 was ik typte maar gewoon rdm dingen in en ik wist wat het was ik ben zelf donker van huidskleur en meeste mensen zijden dat donkere mensen grotere lul hebben dus ik ging een keer meten en is 15cm groot of klein? En ik wil het eigenlijk ook een keer proberen bij een meisje. Is dit normaal voor mijn leeftijd?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hé hallo wat typte je dan zoal?

Badge

Hé hallo wat typte je dan zoal?

Ik zoek Een meisje vertel gwn beetje hoe je dr uit ziet

Reputatie 4
Badge +2

hoi, je mag geen seks zoeken op dit forum. en ik vind ook dat je een beetje jong bent, je mag dit soort dingen denken maar er echt klaar voor zijn is iets heel anders. het is normaal om het te denken, maar ik zou het nog niet doen

Reputatie 3
Badge +1

Ja het is normaal op jouw leeftijd, maar je bent echt nog erg jong. Maar als je het toch doet gebruik plsss anticonceptie. Ik klink waarschijnlijk als je ouders ofzo maar je wilt (zeker zo jong) geen kind.

Je mag hier op het forum geen dingen over jezelf zeggen ivm anonimiteit! Maar ik vind ook dat je nog veel te jong bent en denk dat je hier helemaal nog niet aan toe bent. Seks moet iets speciaals zijn waar je allebei achterstaat en ook de leeftijd voor hebt, ook moet je zorgen dat beide anticonceptie gebruiken zoals pil en condoom!

Reageer