Vraag

ik wil seks

  • 8 May 2022
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Badge

ik ben 13 jaar bijna 14 en ik zou heel graag seks willen hebben.

iemand tips?


3 reacties

Beetje jong maar gebruik bescherming

Reputatie 4
Badge +1

Hey :)

Ik vind het persoonlijk nog best jong, maar als je zeker weet dat je het wilt, kan het. Zoek iemand die het ook wilt en waar je consent voor hebt. Bespreek met elkaar wat jullie willen en (ik zou zeggen) gebruik bescherming om ziektes te vermijden en vroege zwangerschappen. Succes :)

Met vriendelijke groet, c0cootje

Hoi!!

 

Wat andere mensen ook al zeggen vind ik je best jong voor seks. Dat je het wil is heel normaal maar om het echt te doen zou ik nog even mee wachten.

Als je het wel echt gaat doen, doe het niet zomaar het beste is om het toch in een relatie te doen maar je moet geen relatie met iemand aangaan als je eigenlijk alleen maar seks wil. Dus het zal waarschijnlijk als alles nu snel gaat toch een paar weken/maanden duren voordat je seks gaat hebben. Maar wees geduldig het komt vanzelf.

Als je echt seks gaat hebben moet je zeker weten dat het oke is. Dus dat je vriendin het ook wil en dat de leeftijd en context ook goed is. Denk bijvoorbeeld eraan dat het niet een te groot leeftijdsverschil is en dat je t op een veilige plaats doet dus niet zomaar buiten ergens.

Gebruik bij de seks voorbehoedsmiddelen om te voorkomen dat je jong kinderen krijgt.

Heel veel succes!

Groetjes van mij!!

Reageer