Vraag

ik wil seks

  • 28 January 2021
  • 10 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben 12 en wil seks ik masturbeer al sinds me 8ste 

En een vriendin gaat het niet worden dus hoe dan


10 reacties

jij bent nog veel te jong dus maak je er geen zorgen over

Reputatie 2
Badge +3

 
(onnodige quote verwijderd)

Maar ik wil het zo graag

 

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Het komt vanzelf wel. Nu is het lastig om iemand te vinden die seks met je wilt aangezien je 12 bent. Het enige wat ik kan bedenken is een vriendin die ook seks wil, maar je geeft zelf ook al aan dat dat geen optie is. Het is dus afwachten jongen.

 

Joeeee

Reputatie 2
Badge +3

Oke jammer :(

Badge +1

Hey jongen12,

Iedereen groeit op hun eigen manier en als jij er al klaar voor bent is dat zo, maar ik denk dat andere meisjes van jouw leeftijd er misschien nog niet klaar voor zijn, want sommige van jou leeftijd spelen nog met poppen! (Helemaal niks mis mee!)  

Misschien vind je wel iemand die er ook klaar voor is, maar tot die tijd is er niet veel wat je kan doen. Kijk wel uit voor slechte mensen, want die kunne misbruik van jou maken. 

Hopelijk helpt dit ene beejte en wees voorzichtig!

Groeten,

Venus

Reputatie 1
Badge +3

Ja kan het anders ook nog met een goeie vriend van je doen heb ik ook gedaan op die leeftijd.

Natuurlijk alleen doen als hij er ook klaar voor is en hem echt goed kan vertrouwen

Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Anoniemer123 UHm ik doe liever niet met jongens

Reputatie 1
Badge +3

@jongen12  oh ik dacht omdat er stond een vriendin is geen optie dat je het met een jongen wou doen

 

Reputatie 2
Badge +1

het komt vanzelf wel hoor! Als je 20 bent ofzo vindt je denk ik wel een match die hetzelfde had en heeft zoals jij hoor!

Reputatie 2
Badge +1

een tip:

luister iedere woensdag naar dat ene seks-club-ondersteboven ding op radio slam

Reageer