Skip to main content

ik wil praten met meisjes maar waar doe ik dit? met meisjes van mijn leeftijd

• May 12, 2025
  • 10 reacties
  • 402 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik wil praten met meisjes maar waar doe ik dit? met meisjes van mijn leeftijd

10 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 12, 2025

Er zitten waarschijnlijk toch wel meisjes bij jou op school: praat met hen.

Je kunt op een sport gaan waar ook meisjes zijn, zoals korfballen of judo of paardrijden.

Fanfares en orkesten zijn ook gemengd .  

Is scouting gemengd?  Als dat zo is, kun je ook daar terecht.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 12, 2025

@Diana  goede tips!  Om on topic aan te vullen: jazeker, Scouting is (meestal) gemengd. Kan verschillen per groep maar de meeste groepen zijn zeker mixed. Liefs, Tover xxx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

@Tover01: ga je dan ook gemengd douchen? 😛 😍

Zou wel leuk zijn als je een meisje alvast kunt 'zien' voordat je date. Of hoort dat bij de surprise? 😮

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

@Tover01: ga je dan ook gemengd douchen? 😛 😍

Zou wel leuk zijn als je een meisje alvast kunt 'zien' voordat je date. Of hoort dat bij de surprise? 😮

Snap😂

Forum|alt.badge.img+1

Vera douch je alleen tijdes kampen en dan in zoon hokje net als de camping of bij een zwembad maar dan met zwemkleding aan gemengd  en ik praat wel met vrienden van scouting over sex ook met meiden en met jonges praat ik er over

• May 13, 2025

wacht ff de oorspronkelijke vraag was dat hij  wil praten met meisjes van zijn leeftijd. Nou komt er ineens douchen en snap bij. 

@Lucassszz15 je ontmoet praatbare meisjes OVERAL , op school, scouting, fuif, party, straat, park, sport, hobby, winkelcentrum, vakantie, en dus echt overal. Het niet alsof meisjes rare wezens zijn die schaars voorkomen: er zijn zelfs meer vrouwen dan mannen! 

Maar in je Tags staat “praten over seks” dat staat dus niet in je vraag, maar meisjes praten wel ook over seks hoor. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 13, 2025

Hey, ik bedacht me dat je ook een baantje kunt nemen bij een winkel bijv. Daar ontmoet je ook allerlei (leuke) mensen..

Haha ​@Vera16xx ja hoor, maar dat gemengd douchen is dan wel meer als in onder een buiten douche of na het zwemmen xD en dan toch wel met zwembroek en bikini hoor 😉 denk dat scouting anders wel on top op de socials zou staan. En voor een deel zeer populair zou zijn en voor anderen zeer schokkend 😄. 

Liefs Tover xxx

• May 13, 2025

Ik zou maar eens beginnen met de meisjes in je eigen klas, of is dat te eng?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

Hey, ik bedacht me dat je ook een baantje kunt nemen bij een winkel bijv. Daar ontmoet je ook allerlei (leuke) mensen..

Haha ​@Vera16xx ja hoor, maar dat gemengd douchen is dan wel meer als in onder een buiten douche of na het zwemmen xD en dan toch wel met zwembroek en bikini hoor 😉 denk dat scouting anders wel on top op de socials zou staan. En voor een deel zeer populair zou zijn en voor anderen zeer schokkend 😄. 

Liefs Tover xxx

wat een goede tips🤪😁

• May 16, 2025

Baantjes en hobbys’s is ook handig