ik wil op onderzoek

  • 10 April 2023
  • 7 reacties
  • 513 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje (ga mijn levetijd niet zeggen) en wil een keer seks proberen alleen heb geen vriendje ofz en ook geen andere personen  dus ja heeft iemand tips??


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Haii

 

De normaalste manier om hier mee te expirimenteren is door een vriendje te zoeken en dan rustig op te bouwen enz.

 

Hoop dat het helpt

Badge

Hoi bedankt voor je tip!

 

Maar wil het eerst alleen proberen dus heeft iemand tips om zelf iets te maken??

Badge

Hey ik ben een jongen(13) ik wil zelf ook graag eens seks hebben als je is wil proberen kan je een dildo kopen🙂

Reputatie 3
Badge

Hoi bedankt voor je tip!

 

Maar wil het eerst alleen proberen dus heeft iemand tips om zelf iets te maken??

Ligt eraan waar je in geïnteresseerd bent ik heb wel eens een hoody volgepropt met kleding en shirts opgerold in de mouwen en dan ballonnen gevuld met water voor realistische  borsten. MAr de bosten kun je ook weglaten natuurlijk 😁

Badge

Heeft iemand tips om een speeltje te maken??

Kan alle tips gebruiken.👍🏻

Badge

Ligt eraan waar je in geïnteresseerd bent ik heb wel eens een hoody volgepropt met kleding en shirts opgerold in de mouwen en dan ballonnen gevuld met water voor realistische  borsten. MAr de bosten kun je ook weglaten natuurlijk 😁

Kan dit ook voor een meisje / vrouw

Reputatie 3
Badge

Ja haar het zal een beetje knutselen zijn met de vertoning van de genitaliën maar voor de vrouwelijke de pop had ik een veter vetocaal heel strak getrokken zodat een een spleet vormde die ik kon voelen en mee spelen. Voor de mannelijke versie zou ik een bult in de broek maken voor extra opwinding maar wat goed materiaal zou zijn voor een losse piemel weet ik niet

Reageer