Vraag

Ik wil ook een grote lul

  • 15 April 2023
  • 8 reacties
  • 705 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en heb een redelijk kleine lul, namelijk 4cm slap en 7cm Stijf. Mn vrienden ( even oud) hebben een VEEL grotere lul en ook VEEL meer schaamhaar. Iemand tips voor hem te laten groeien, want wil ook een grote lul.


8 reacties

Hoi hoi Banana,

Ik ben zelf ook een jonge en wil als eerste zeggen, Je bent mooi en goed zoals je bent. Overigens ben je nog maar 14. Bij mij begon alles pas rond mn 15 echt goed te groeien. Als je je schaamhaar wil laten groeien kan je het beste gaan scheren, hoe vaker je scheert hoe sneller het gaat groeien. Maar ik blijf er wel bij, Je bent mooi zoals je bent en je piemel gaat vanzelf groeien :D.

Hopelijk heb je hier iets aan,

JustTalking

Reputatie 5
Badge +4

Wat hier word gezegd over dat je schaamhaar sneller groeit als je het scheert is volgensmij niet waar het enige wat er gebeurd is dat de haren donkerder terug groeien. En over de lengte van je penis daar kan je niks aan doen. Ik ben 16 en ik merkte ook de meeste groei toen ik 14/15 was.

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt niets doen om je lul sneller te laten groeien. Aan hoe groot die uiteindelijk wordt kun je niks veranderen. Ik zou me er dus niet druk om maken. Met trucjes en middelen die je online kunt vinden moet je oppassen want die werken niet en kunnen schadelijk zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Klopt

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Banana,

 

in mijn klas zit een jongen van 16 en die is pas het laatste half jaar flink gaan groeien. Dus lichaamslengte en ook zijn piemel, dus ja, het komt bij iedereen op een ander moment.

Ik vond hem sws altijd wel aardig, ook als hij mijn vriendje zou zijn, zou ik met hem gaan, ook toen zijn piemel nog kleiner was. Het gaat om wie je bent, dat iemand op je valt en het gaat niet alleen om hoe groot je piemel is, ook al snap ik dat je je afvraagt waarom klasgenoten soms al een grotere piemel en meer schaamhaar hebben.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt er helaas niks aan doen er bestaat geen pilletje of spuitje om hem te laten groeien. Hij groeit nog wel die van mij is ook nog klein

Reputatie 1
Badge

Jouw lul is klein, maar hij gaat groeien, je bent nog erg jong. Mijn broer is negentien, ik heb dit net aan hem laten lezen, hij zegt dat toen hij vijftien was, nog ouder dan jij dus, hij hetzelfde had als jij, en nu heeft hij zestien centimeter slap zegt hij. En wat schaamhaar betreft: sommige mensen vinden het juist heel erg vies als iemand veel schaamhaar heeft. Dus dat jij dat niet hebt kan juist weer in jouw voordeel werken om een vriendin of vriend te krijgen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik wist niet dat jongens hier zo onzeker over waren. Je bent mooi zoals je bent, en het is echt niet het belangrijkste aan een jongen vind ik, en ik denk dat veel meiden en met me eens zijn.

Groetjes meisje van 12

Reageer