Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en ik wil graag een keertje naar een gratis naakt strandje in de buurt.

ik hou we van om in m’n blootje te zijn en dit leek mij wel een leuk idee om in de zomer te doen, ik heb hier een paar vraagjes over:

Is het raar om als 15 jarige in m’n eentje naar een naaktstrand te gaan? Word ik dan miss raar aangekeken?

Als ik in m’n blootje ben krijg ik vaak een erectie, is dat erg op een naaktstrand of is dat normaal?

 

 

Naaktstranden zijn volgens mij voor alle leeftijden dus ik denk niet dat mensen je raar aan gaan kijken. Een stijve krijgen zou ik me niet druk om maken. Als het gebeurt, gebeurt het. Dat zal vast wel vaker voorkomen. Het is ook niet zo dat mensen op een naaktstrand elkaar de hele tijd zitten te bekijken dus misschien valt het niet eens op.😄


Je kan gwn gaan en kijken hoe het belvalt


Bedankt voor de snelle reactie Tim16,

Ik hoop dat je gelijk hebt, ik denk het eig wel want ik had het ook al opgezocht en op Google zei iedereen dat het niet erg is.

nu alleen nog wachten op de zomer😁


Hoi @Annoniem15jaar,

 

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en ik wil graag een keertje naar een gratis naakt strandje in de buurt.

er zijn overal in Nederland wel openbare, niet alleen aan de Noordzeekust, maar door heel NL, bijvoorbeeld ook bij meertjes en langs riviertjes en plassen

 

ik hou we van om in m’n blootje te zijn en dit leek mij wel een leuk idee om in de zomer te doen

 

is ook leuk, ik kom er al vanaf dat ik klein ben

 

 ik heb hier een paar vraagjes over:

Is het raar om als 15 jarige in m’n eentje naar een naaktstrand te gaan?

 

nee, hoor, niks mis mee. Het is ook niet raar als je met (een) vriend(en)  of vriendin(nen) gaat. Zelf ga ik meestal met 2 of 3 van m'n oudere broers, soms ook met vrienden of jongens die we kennen en die liever niet alleen gaan, omdat ze dat nog niet goed durven

 

Word ik dan miss raar aangekeken?

 

voor je gevoel vast wel, denk ik, maar echte naaktstrandgangers (zoals ik) hebben niet eens meer in de gaten dat iedereen bloot is. Ik bedoel het is niet dat ik het niet zie, maar het is zo normaal dat het niet echt meer opvalt of dat ik erop let. Natuurlijk zie ik wel eens een leuke jongen, (ik val op jongens) maar eigenlijk gebeurt er niks, behalve met elkaar praten. Ik ga naar gewone naaktstranden en niet van die homo/hetero/sex ‘strandjes’. Ik wil gewoon in m'n blootje genieten van zon, zee en wind

 

Als ik in m’n blootje ben krijg ik vaak een erectie, is dat erg op een naaktstrand of is dat normaal?

iedereen kan wel eens een stijve krijgen, heb ik ook wel eens. Het is meer hoe je er mee omgaat. Als je eentje krijgt als je op je rug ligt, draai dan even op je buik, sta je tot je knieën in het water, ga dan iets verder het water in zodat je piemel onder water zit. Eigenlijk vind ik dat als jongens in de puberteit zijn dat ze oud genoeg zijn om er rekening mee te houden en er niet echt mee rondlopen, zeker niet showen. Soms zie ik wel jongens van 11 ofzo (weet niet precies)  en die voetballen gewoon door met een stijve en dat zou ik zelf niet doen. Vorig jaar was ik op mijn rug in slaap gevallen en had een stijve gekregen. Ik had het zelf niet in de gaten, maar één van mijn broers had zijn t-shirt (het eerste wat ie kon pakken) erover gelegd, zodat niet iedereen 'm meer kon zien, dus als je er zelf rekening mee houdt is het ok en niet raar

 

Gr. MickeyMouse

 


Nee het is helemaal niet raar ofzo alleen de meeste durven niet maar het is zo lekker om bloot op het strand te liggen. Als je eraan gewend bent wil je niet anders meer. Je wordt zeker niet raar aangekeken.

Als je een stijve krijgt is dat niet erg maar ga er niet te koop mee lopen ga dan even op je buik liggen


helaas staat in de wet dat het niet mag


Reageer