Skip to main content
Vraag

Ik wil misschien fwb(friends with benifits) met vriend van me, Help!?

• February 13, 2025
  • 3 reacties
  • 1078 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik heb al een gelijk topic gemaakt maar daar heb ik na een week nog geen reactie op dus bij deze.
Een vriend van me (16, homo) en ik (16, bi). Ik vind hem heel aantrekkelijk en zou graag iets van FWB of gewoon een keer zoenen ofz, maar hoe hint ik dit? ik weet niet of hij mij ook aantrekkelijk vind of niet. hebben jullie tips, hints etc? 
Wat zouden jullie doen in deze situatie?

3 reacties

Milan 1
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 16, 2025

Het hem vragen of hij jou ook leuk vind 

Hoii iemand208,

Als jullie elkaar al een tijde kennen en weten dat jullie elkaar leuk vinden zou je het eens aan hem kunnen vragen. Zeker als je weet dat hij ook geïnteresseerd is in jongens en dat hij van jou weet dat je bi bent. K zou het dan in een chille setting vragen bij iemand thuis en al een tijdje van tevoren hinten door hem net iets te lang aan te kijken en dicht bij hem in de buurt te staan. Dit kan echt heel spannend zijn maar dat maakt het ook wel leuk, ik kan ook aanraden goed aan te geven wat je wil en dat je niet verliefd bent maar wel wilt “experimenteren”. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 10, 2025

heel erg bedankt voor de reacties, maar er is een klein ‘probleempje’ ik kan fwb wel vergeten aangezien ik heb nagedacht en hem toch echt leuk vind. de vaker ik hem zie de leuker ik hem vind