Vraag

ik wil mijn vriendin kussen en meer

  • 11 October 2023
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 2
Badge

soms als ik mijn vriendin zie wil ik haar kussen en zo maar als ik dat doe ben ik bang dat zij het niet wilt en dat ze me raar gaat bekijken en wil ook meer dan alleen kussen wat moet ik doen 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Bespreek het met haar. Misschien heeft ze wel het zelfde probleem? En als je haar graag wilt zoenen en er is zo een moment, vraag het haar dan, misschien wilt ze het ook wel.

JoeJoe

Reputatie 4
Badge

Meschien kan je een keertje subtiel met haar te flirten als ze heer goed op reageert kan je het meschn proberen 

Je kan het er ook gewoon met haar er ober hebben. Meschien wil zij het niet dan moet je het gewoon accepteren 

Ik weet niet hoe belangrijk jullie vriendschap voor je is maar het kan zijn dat als zij het uiteindelijk niet wil dat het wel akward gaat worden

Veel succes 🙂 

Badge

Hee, ik zou gewoon het proberen te bespreken met haar. Ik weet dat dit misschien raar kan zijn maar praten helpt echt heel erg en je wilt niet dat er dingen gebeuren waar ze zich niet fijn bij voelt.

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ben het volledig met de rest eens. Dingen als kussen, etc. bespreek je gewoon. Deed ik ook, we bespraken het een dag van te voren de de volgende dag deden we iets. Je hoeft niet bang te zijn om het te vragen, maar als ze niet wil, moet je haar natuurlijk niet forceren. 

Groetjes!

Reageer