Vraag

ik wil mijn tante sex

  • 2 February 2024
  • 2 reacties
  • 708 Bekeken

Hi ik ben 14 (jongen) en ik voel me seksueel aangetrekt tot mijn tante ze is 37 en heeft best moie tiete en billen ze gaat altijd veel sexen met mijn oom als ik daar moet blijven van mijn moeder waneer ze werkt ik wil haar ook sexen maar ik durf niet want ze is super hot hebben julie tips?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii @anoniemestrijderxxxo 

Aller eerst wil ik zeggen, goed dat je navraag doet op het forum. Dat je hier over nadenkt is helemaal niet gek en hoort bij de leeftijd. 

Dat je oom en tante dit doen in het bijzijn van jou daarin tegen is veel gekker. Dit lijkt me uiteraard niet de bedoeling, en het lijkt me dan ook verstandig dat je dit aangeeft aan je  moeder of bij een vertrouwens persoon. 

De gedachten zijn niet gek, maar je moet hier natuurlijk niks mee doen. Seks met je tante is niet het meest slimme wat je kunt doen en je bent ook pas 14. 

Ik wens je veel succes!

 

xoxox

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @anoniemestrijderxxxo ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Reageer