Ik wil mijn lul amputeren

  • 13 September 2022
  • 3 reacties
  • 471 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben nu 17 En denk eraan om mijn lul te amputeren. Toen ik 13 was had ik veel gedachtes over seks. Het was kerst en ik trok elke dag 2 maal af. Ik vond het saai worden dus ik zocht voor meer spanning. Ik maakte een plan om een sneeuwpop te maken zodat ik hem van achter kon penetreren. De volgende dag ging ik stiekem uit mijn raam klimmen om de sneeuwpop te maken, het was gelukt en ik stopte mijn lul in de sneeuwpop. Ik bleef doorgaan voor ongeveer 10 minuten. Toen ik thuis kwam deed mijn lul veel pijn. Het werd paars en het was heel koud. Ik denk dat ik er nog steeds letsel aan over heb gehouden. Het is nog steeds heel paars en doet regelmatig pijn. Wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoe ongemakkelijk het ook is is het toch het beste om even naar de dokter te gaan

Ik vind het knap dat er met 5,3 graden als maximum-temperatuur in 2018 op Tweede Kerstdag, zonder enige vorm van vorst, er genoeg sneeuw valt om een sneeuwpop van te maken. Gezien het 4 jaar geleden 2018 was. Daarnaast was er toen in de verwachtingen ook blijkbaar de kans op een witte kerst al nihil. 

 

Bron: http://weerstatistieken.nl

Reputatie 5
Badge +4

Gewoon lekker doktertje laten kijken

Reageer