Skip to main content

Hoi,

ik heb al een aantal dingen met mijn vriendin gedaan. Gezoend, geknuffeld etc. Ik mag aan haar borsten en kont zitten, zij heeft 1x met haar hand in m’n broek gezeten. Hoe zorg ik ervoor dat we verder kunnen? Dat zij me pijpt en ik haar vinger bijv? Aan seks zijn we nog niet toe, we zijn 16.

Hoi,

Ik zou het op een lieve manier aan haar vragen, zovan mag ik aan je zitten of vind je het fijn als ik dit doe. Iedergeval met respect.

Hoii! 

ik ben zelf 13 en ik heb al bijna een jaar met mijn vriendin. We hebben al een aantal keer sex gehad. We hadden er eerst allebei heel goed over na gedacht en samen erover gepraat, of we het echt wel wilde. Toen zijn we eerst begonnen met zoenen en toen naakt knuffelen. Dat hielp heel erg omdat je ook elkaar naakt ziet en je je fijn leert voelen bij elkaar als je naakt ben. Daarna steeds een beetje meer. Voelen en elkaar zachtjes strelen en dan kijken wat goed en veilig voelt en dan steeds een stapje verder. Zo ging het ook steeds verder naar het moment dat ze zelf aangaf me wel te willen aftrekken en dat hebben we toen geprobeerd. Het is het aller belangrijkste om eerlijk en compleet open te zijn en met elkaar te blijven praten. Focus op wat zij fijn vind en waar je je allebei veilig hij voelt. 

groetjesss

*Onnodige quote verwijderd*

@Anoniempje800  klopt helemaal zo ongeveer is het bij mij ook gegaan. Naar elkaar luisteren bereik je het meeste 

Reageer