Vraag

ik wil meer

  • 24 May 2020
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik merk dat ik nu sinds 3 dagen niet meer genoeg heb aan alleen mijn vingers om te vingeren 

en dat ik dus ook niet. Meer klaar kom wat kan ik hier aan doen ik heb geen elektrische tandenborstel het mag alles zijn maar geen toy maar bijvoorbeeld wel een alternatief voor een dildo of vibrator


6 reacties

Wat zou je willen

 

Hallo Cait :)

Dit is geheel in strijd met jou reactie maar ik raad je toch aan om een seksspeeltje te gebruiken omdat huishoudelijke producten voor beschadigingen of infecties kunnen zorgen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +4

Heb je wel eens geprobeerd om je hele hand in je vagina te stoppen misschien is dat iets

Probeer de douche kop maar eens 

Badge

Heyy

Anoniemmens hier!

Je moet zeker geen elektrische tandenborstel gebruiken! Dit kan heel schadelijk en onhygiënisch zijn!

Ik zou toch echt een seksspeeltje gebruiken!

 

Gr. Anoniemmens

Ik ben een jongen maar weet van me exen wel een beetje wat ze lekker vinden

1 douche kop

2 iets wat zacht is denk aan een zachte borstel met zachte haren en dan lekker strelen 

3 wacht bijv even 2 dagen met vingeren wrm dan is het veel lekkerder heb ik ook als ik me aftrek

4 wat 1 van me exen lekker vond was 1 nat doekje wel schoon natuurlijk alles voor hygiëne op je vagina leggen en dan strelen 

 

​​

 zo kan je nog 100 dingen bedenken ga eens kijken in je huis of zelf iets bedenken wat lekker lijkt maar let op doe het gwn veilig skatt niet alles is gemaakt om je zelf te verwennen veel plezier 

Reageer