Skip to main content
Vraag

ik wil masturberen weet alleen niet hoe meisje

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 578 Bekeken

Ik wil keer vingeren maar weet niet hoe dat moet en ik zoek tips ben 16jaar help me plssss 

3 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 22, 2025

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2025

Ik wil keer vingeren maar weet niet hoe dat moet en ik zoek tips ben 16jaar help me plssss 

Ik ben zelf een jongen maar die gewoon wat je zelf leuk vind en vind het zelf een beetje uit

Bij de één voelt dat beter en bij de andere iets compleet anders

Dus doe vooral wat je zelf fijn vind

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 10, 2025

Hoi! 
mij wil je graag helpen:)

ik heb een hele fijne stappenplan om te vingeren (eigenlijk 2) maar dat is wel meteen echt heel geil en je krijgt waarschijnlijk al een orgasme want het werkt heel goed. Ik zal de stappen hier neerzetten:

de eerste:

1. Ga op je rug liggen met je benen wijd uit elkaar
  2. maak je 2 wijsvingers nat met speeksel
  3. zet 1 wijsvinger op je clitorius 
  4. Maak zachtjes rondjes met je vinger op je clit. Als je voelt dat dit fijn is stop dan je andere wijsvinger in je vagina 
  5. mag sneller op je clitorius wrijven 
  6. je voelt dan een soort piek opkomen en ga miss kreunen 
  7. mals je zo’n leuk voelt duw dan snel je andere wijsvinger diep in je vagina 
  8. waarsxhijnlijk holt je rug hier ook van 
  9. kom ff bij en kom op adem
  10. ga weer wrijven met je andere wijsvinger in je vagina 
  11. duw weer je andere wijsvinger snel in je vagina als je voelt dat je een piek hebt. Die pieken kunnen ook elke 5 seconden komen 
  12. deze werkt heel goed en vaak moet je er zelfs van squirten( dan spuit er vocht uit je vagina door het orgasme)

de tweede:

1. Doe de eerste 2 stappen van die hierboven 
  2. trek met beige handen met wijsvingers en duimen je binnenste schaamlippen uit elkaar 
  3. zet je middelvinger van een van je handen op de ribbel tussen je schaamlippen (dat is deel van je clit)
  4. Wrijf hard over die ribbel
  5. Je komt heel snel klaar
  6. hoop dat ik je kon helpen! Voor vragen zeg maar in dit gesprek:)