Vraag

ik wil luiers

  • 28 June 2020
  • 3 reacties
  • 756 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

ik vind luiers heel lekker, maar eerder droeg mn broertje ‘s nachts nog luiers en dan pakte ik er wel is stiekem een. Maar nu plast hij niet meer in zn bed… Weet iemand misschien iets wat ik kan gebruiken voor het gevoel van een luier? ( ik hoef er niet in te plassen ) Iemand tips? of misschien iemand tips hoe ik weer aan luiers kom?

groetjes!


3 reacties

Hoi xanoniemL,

Misschien kan je maanverband indoen. Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar als je een meisje bent heb je het misschien zelf al en als je een jongen bent dan kan je misschien de maandverband van je moeder gebruiken. Ik ben namelijk een meisje van 14, dus dat moet ik wel eens dragen en ik vond dat toen een beetje aanvoelen als een luier. 
Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat ik je heb kunnen helpen! 

Anoniempje_2005

Hallo xanoniemL :)

Je kunt wellicht luiers kopen bij de winkel en als iemand vraagt waarom dan verzin je iets als dat het een cadeautje is ofzo.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +1

Oke ik ben dus heel laat met antwoorden maar je kan ook gewoon heel veel keer expres in je broek plassen dan denken je ouders dat je luiers nodig hebt en dan willen ze het misschien wel voor je kopen.

Reageer