Skip to main content
Vraag

ik wil klaarkomen hoe doe ik dat???? (meiden)

• July 6, 2025
  • 6 reacties
  • 628 Bekeken

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1

Hoiiiii, ik een meisje van 13 ik ben steeds meer van mijzelf aan het ontdekken en nu ben ik er klaar voor ik wil klaarkomen! maar hoe moet ik dat doen????? IK HEB GEEN IDEE, dus plzzzz iemand tipsss??? 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

heyy ​@FAYEEEEEEEEE 

ik ben ook 13 ik heb één keer gedaan met mijn knuffel en dan zet je het bij je privé gedeelte en wrijft het zeg maar over je kan snel gaan of langzaam maakt niet uit  ja ik weet raar en sorry maar ik kan het niet goed uitleggen.

liefs N 😘

veel succes

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

hoii, dankjewel voor je tip alleen een vraagjeeee hoe maak je je knuffel weer schoon???😅

• July 7, 2025

@FAYEEEEEEEEE , je kan zelfs met kleren aan dat met je knuffel doen dus dan is misschien alleen je onderbroek een klein beetje vies. Je kan het niet zien want het is niks of nauwijks wat uit je komt zeg maar. Ik doe het ook met broek aan en ik kom gewoon klaar. 

Groetjes Ducklover27 

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Hii,

Probeer jezelf te vingeren, voor mij is er niets geils aan maar ja. 

Je kan je clit masseren (een gevoelig plekje), dat geeft een lekker gevoel haha. 

Wat je ook kan doen is om een douchestraal te richten op je clit of de g-spot om klaar te komen :))

Je zou ook kunnen rijden op een kussen (gwn op je knieen en seksbewegingen))  Ik heb ook gehoord dat je een skippybal kan gebruiken om erop te rijden en om een van die handvatten in je kut te steken lol.

Ik hoop dat dit helpt <3

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Oke heel erg bedenkt voor de tipss

😀

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 7, 2025

heyy ​@FAYEEEEEEEEE 

je kan het erna in de was zetten of met je broek aan doen .